Przewodniczący Rady Miejskiej Kazimierz Jagodziński zaprasza na XLI sesję Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim, która odbędzie się w dniu 28 lutego 2018 r. o godz. 10:00 w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11 w sali im. L. Prądzyńskiego.
Porządek obrad
1. Otwarcie sesji:
a) stwierdzenie quorum,
b) przedstawienie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z XL sesji Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.
3. Informacja Burmistrza Sępólna Krajeńskiego z działalności w okresie między sesjami, w tym z wykonania uchwał Rady Miejskiej.
4. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności w okresie między sesjami.
5. Składanie interpelacji i zapytań.
6. Informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie – wystąpienia przedstawicieli:
a) Komendy Powiatowej Policji w Sępólnie Krajeńskim, - dyskusja
b) Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sępólnie Krajeńskim,- dyskusja
c) Zarządu Oddziału Gminnego Związku OSP RP w Sępólnie Krajeńskim,- dyskusja
7. Informacja Powiatowego Urzędu Pracy o stanie bezrobocia na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie.
8. Sprawozdania z działalności sołectw i osiedli za rok 2017.
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sępólno Krajeńskie,
b) udzielenia dotacji dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego,
c) przyjęcia do realizacji wniosku o dofinansowanie projektu pt. „Nasze przedszkola” o numerze RPKP.10.02.01-04-0044/17,
d) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie na 2018 rok,
e) uchwalenia „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2018-2021”,
f) wyróżnień i nagród dla osób fizycznych za osiągnięte wyniki sportowe,
g) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia "Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest Gminy Sępólno Krajeńskie".
10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania oraz informacje Przewodniczącego Radyo udzielonych odpowiedziach w formie pisemnej na interpelacje i zapytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
11. Informacja o działaniach podjętych w okresie między sesjami w zakresie problematyki poruszanej na poprzedniej sesji RM w punkcie "wolne wnioski i informacje".
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Zakończenie sesji.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz