Zamknij

Krokomierz jako forma reklamy Twojej firmy

18:43, 31.07.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 18:47, 31.07.2018
Skomentuj Krokomierz jako forma reklamy Twojej firmy Krokomierz jako forma reklamy Twojej firmy

Dostępne dane sondażowe dowodzą, że wiele polskich firm nadal nie docenia znaczenia, jakie dla budowania wizuernku firmy oraz relacji z klientami mają takie przedmioty, jak gadżety reklamowe. Tymczasem to właśnie tego rodzaju podarunki stanowią jedną z najlepszych form kreowania image'u firmy a jednocześnie są subtelną, nienachalną metodą zawiązywania relacji z klientem.

Dlaczego zdecydować się na tę formę marketingu oraz jakie konkretnie gadżety reklamowe możemy zaoferować naszym klientom? Przyjrzyjmy się tej kwestii nieco bliżej.

Gadżety reklamowe a budowanie wizerunku firmy

Wspominaliśmy, że gadżety reklamowe to jedna z najlepszych dostępnych metod w zakresie kreowania wizerunku firmy oraz budowania relacji z klientem. Skąd to przekonanie? Można powiedzieć, że na atrakcyjność gadżetów reklamowych składają się trzy podstawowe czynniki, a mianowicie

1. Niewielka cena
2. Nienachalny, subtelny sposób promocji
3. Tworzenie bardziej osobistych relacji z klientem

Pierwszy czynnik ma oczywiście charakter stritce ekonomiczny: mówiąc najprościej, gadżety reklamowe po prostu niewiele kosztują. Jednocześnie(czynnik drugi) stanowią jednak zarazem skuteczny i subtelny sposób promocji. Gadżet reklamowy z logo naszej firmy to rzecz, którą klient może mieć zawsze przy sobie, o ile rzecz jasna tylko ma taką chęć. Jest to więc rodzaj promocji "cichej", stonowanej, nie mającej nic wspólnego na przykład z krzykliwymi i nierzadko irytującymi banerami reklamowymi lub reklamami w radiu czy telewizji.

Jednocześnie warto pamiętać(czynnik trzeci), że gadżet reklamowy jest promocją ukrytą: de facto jest to bowiem prezent, którym firma obdarowuje klient, który w ten sposób czuje się doceniony, otrzymuje wrażenie, że firma traktuje go personalnie i że zależy jej na jego względach. Łącząc wymienione trzy czynniki stanowiące zarazem trzy najważniejsze zalety gadżetów reklamowych, otrzymujemy obraz formy promocji, która z punktu widzenia firmy posiada same korzyści.

Jak wybrać gadżet reklamowy?

Gadżety reklamowe powinny być przede wszystkim estetyczne a jednocześnie użyteczne. To bowiem właśnie w którymś z tych dwóch przypadków możemy mieć pewność, że klient będzie korzystał z naszego prezentu, albo chociaż że go doceni. Ostatnio coraz bardziej modnym gadżetem reklamowym staje się krokomierz na rękę. Jest to przyrząd z jednej strony użyteczny dla wielu klientów(coraz powszechniejsza moda na zdrowy tryb życia) a przy tym pozwalający klientowi na korzystanie z niego w sposób widoczny tylko dla samego klienta(taki krokomierz z łatwością można schować na przykład pod rękawem koszuli lub marynarki).

O trafności wyboru na podarunek dla klienta takiego przedmiotu, jak krokomierz na rękę można wnosić również z ogólnej popularności tego rodzaju akcesoriów. Wystarczy przejrzeć internet, aby przekonać się, jak ogromna jest obecnie podaż różnego rodzaju przyrządów pozwalających mierzyć różne funkcje naszego organizmu, na przykład liczbę spalanych kalorii, tętno serca, temperaturę ciała czy właśnie liczbę kroków, które przeszliśmy. Oprócz tego, krokomierz na rękę jest również przedmiotem pozwalającym na sprawdzenie tego, co od zawsze mogło skrycie interesować klienta, a więc na przykład tego, ile kroków wykonuje idąc od lodówki do telewizora, grając w tenisa, lub po prostu wychodząc na poranny spacer z psem. Oczywiście, im więcej różnego rodzaju funkcji będzie posiadał krokomierz, tym lepiej.

Zamek Topacz 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%