Zamknij
REKLAMA

Krokomierz jako forma reklamy Twojej firmy

18:43, 31.07.2018 | artykuł sponsorowany
Skomentuj
Krokomierz jako forma reklamy Twojej firmy

Dostępne dane sondażowe dowodzą, że wiele polskich firm nadal nie docenia znaczenia, jakie dla budowania wizuernku firmy oraz relacji z klientami mają takie przedmioty, jak gadżety reklamowe. Tymczasem to właśnie tego rodzaju podarunki stanowią jedną z najlepszych form kreowania image'u firmy a jednocześnie są subtelną, nienachalną metodą zawiązywania relacji z klientem.

Dlaczego zdecydować się na tę formę marketingu oraz jakie konkretnie gadżety reklamowe możemy zaoferować naszym klientom? Przyjrzyjmy się tej kwestii nieco bliżej.

Gadżety reklamowe a budowanie wizerunku firmy

Wspominaliśmy, że gadżety reklamowe to jedna z najlepszych dostępnych metod w zakresie kreowania wizerunku firmy oraz budowania relacji z klientem. Skąd to przekonanie? Można powiedzieć, że na atrakcyjność gadżetów reklamowych składają się trzy podstawowe czynniki, a mianowicie

1. Niewielka cena
2. Nienachalny, subtelny sposób promocji
3. Tworzenie bardziej osobistych relacji z klientem

Pierwszy czynnik ma oczywiście charakter stritce ekonomiczny: mówiąc najprościej, gadżety reklamowe po prostu niewiele kosztują. Jednocześnie(czynnik drugi) stanowią jednak zarazem skuteczny i subtelny sposób promocji. Gadżet reklamowy z logo naszej firmy to rzecz, którą klient może mieć zawsze przy sobie, o ile rzecz jasna tylko ma taką chęć. Jest to więc rodzaj promocji "cichej", stonowanej, nie mającej nic wspólnego na przykład z krzykliwymi i nierzadko irytującymi banerami reklamowymi lub reklamami w radiu czy telewizji.

Jednocześnie warto pamiętać(czynnik trzeci), że gadżet reklamowy jest promocją ukrytą: de facto jest to bowiem prezent, którym firma obdarowuje klient, który w ten sposób czuje się doceniony, otrzymuje wrażenie, że firma traktuje go personalnie i że zależy jej na jego względach. Łącząc wymienione trzy czynniki stanowiące zarazem trzy najważniejsze zalety gadżetów reklamowych, otrzymujemy obraz formy promocji, która z punktu widzenia firmy posiada same korzyści.

Jak wybrać gadżet reklamowy?

Gadżety reklamowe powinny być przede wszystkim estetyczne a jednocześnie użyteczne. To bowiem właśnie w którymś z tych dwóch przypadków możemy mieć pewność, że klient będzie korzystał z naszego prezentu, albo chociaż że go doceni. Ostatnio coraz bardziej modnym gadżetem reklamowym staje się krokomierz na rękę. Jest to przyrząd z jednej strony użyteczny dla wielu klientów(coraz powszechniejsza moda na zdrowy tryb życia) a przy tym pozwalający klientowi na korzystanie z niego w sposób widoczny tylko dla samego klienta(taki krokomierz z łatwością można schować na przykład pod rękawem koszuli lub marynarki).

O trafności wyboru na podarunek dla klienta takiego przedmiotu, jak krokomierz na rękę można wnosić również z ogólnej popularności tego rodzaju akcesoriów. Wystarczy przejrzeć internet, aby przekonać się, jak ogromna jest obecnie podaż różnego rodzaju przyrządów pozwalających mierzyć różne funkcje naszego organizmu, na przykład liczbę spalanych kalorii, tętno serca, temperaturę ciała czy właśnie liczbę kroków, które przeszliśmy. Oprócz tego, krokomierz na rękę jest również przedmiotem pozwalającym na sprawdzenie tego, co od zawsze mogło skrycie interesować klienta, a więc na przykład tego, ile kroków wykonuje idąc od lodówki do telewizora, grając w tenisa, lub po prostu wychodząc na poranny spacer z psem. Oczywiście, im więcej różnego rodzaju funkcji będzie posiadał krokomierz, tym lepiej.

Zamek Topacz 

(artykuł sponsorowany)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma Ewa Szydeł Wydawnictwo MEANDER, 89-410 Więcbork, Jastrzębiec 23, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez Ewa Szydeł Wydawnictwo MEANDER, 89-410 Więcbork, Jastrzębiec 23 i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© e-krajna.pl | Prawa zastrzeżone