Zamknij

Piękne miasteczko Więcbork

23:24, 11.08.2018 ps Aktualizacja: 23:29, 11.08.2018
Skomentuj Piękne miasteczko Więcbork - fot. ps Piękne miasteczko Więcbork - fot. ps

W ostatnich dniach, w krajeńskich zakamarkach jednego z popularnych portali społecznościowych, niemałe poruszenie wywołał krytyczny post mocno rozczarowanego turysty z Bydgoszczy, który na letni wypoczynek wybrał się do Więcborka. Sprawa jest o tyle bolesna, że zawiedziony wczasowicz należy do grona tych osób, które z powodu sentymentu czy też siłą przyzwyczajenia, każdego lata postanawiają pozostawić swoje ciężko zarobione pieniądze w miasteczku nad Jeziorem Więcborskim i to od niepamiętnych czasów. I chociaż nadal nęcą go tutejsze świeże powietrze, bujne lasy i malownicze jeziora, chęć powrotu do Więcborka osłabia fakt, że miasteczko z roku na rok wydaje mu się co raz bardziej zaniedbane, jakby pozbawione było gospodarza.

Gość z Bydgoszczy celnie punktuje wszelkie słabe strony czy niedoskonałości ale przecież i my, mieszkający tutaj na stałe, szczycący się walorami krajobrazowymi okolic i pięknem naszego miasteczka, powinniśmy sami widzieć te brudne, sypiące się elewacje kamienic, krzywe chodniki i dziurawe jezdnie, zaniedbane klomby i zieleńce, uszkodzone i przepełnione kosze na śmieci, smutnych panów okupujących ławeczki na Promenadzie, obok których trudno przejść, żeby nie być zaczepionym i "poproszonym" o parę groszy na wino lub o papierosa... Jeśli tego w porę nie dostrzeżemy i nie zaczniemy przeciwdziałać, a ściślej mówiąc, jeśli nie dostrzegą tego nasi przedstawiciele w samorządzie i nie wezmą się solidnie do pracy, to opinie takie jak wspomniana, będą się pojawiały coraz częściej, co z kolei doprowadzi do tego, że o turystach w Więcborku będziemy mogli na długo zapomnieć.

Wszystkie te mankamenty, to absolutne minimum spraw, którymi pilnie trzeba się zająć. Jest jednak w Więcborku problem dużo bardziej wstydliwy. Gdyby nasz gość, który przybył tu na wywczas ze stolicy województwa, wybrał się na spacer głównymi ulicami miasteczka, w ubiegły poniedziałek w samo południe, przestałby mieć jakiekolwiek wątpliwości i z pewnością nie zobaczylibyśmy go tutaj już nigdy więcej. I pewnie niejeden wczasowicz, chociaż nie wspomniał o tym na swoim profilu, chwycił się w tym dniu za głowę, przeciskając się w potwornym odorze między kubłami i workami na śmieci, pozostawionymi w nieładzie na chodnikach ulicy Hallera, Złotowskiej czy Wyzwolenia. 

Czy naprawdę musimy narażać naszych gości i siebie samych na te niesmaczne doznania?

(ps)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(49)

MieszkaniecMieszkaniec

19 12

Uważam, że ów turysta przyjeżdzając do więcoborka powinien zająć się wypoczynkiem a nie wytykaniem stanu kamienic w Więcborku. Panowie na promenadzie wołają o pieniądze i wołać będą a jak nie wie o co chodzi niech przejdzie się na pks w Bydgoszczy tam jest ich o wiele wiecej, a jak mu się nie podoba niech spędzi wakacje w swoim M-3 wtedy na pewno zaoszczędzi ciężko zarobione pieniądze, a jeśli chce zaznać prawdziwej turystyki niech wybierze się w miejsca gdzie stanowi ona główny dochód. A nie wyjeżdza do miasta w którym ludzie utrzymują się z produkcji mebli. I nikt nie ma czasu ani chęci sprzątać i lub remontować domostw dla kilku mieszczuchów ktorzy pragną wypocząć za pól darmo. Pozdrawiam 00:36, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

wnerwionywnerwiony

6 8

Ten artykuł to już przegięcie. Może lepiej te przygotowane do wywozu śmieci wywiezć do lasu, tam jest zakaz wchodzenia więc nikt tego nie zobaczy.Taki widok jest na ulicach wszystkich miast w Polsce, w dniach kiedy śmieci mają być usuwane przez służby porządkowe.Gdzie mieszkańcy mają to składować? W całej Polsce są podobne zaniedbania i w tej opisywanej Warszawie czy Bydgoszczy również.Są krzywe chodniki, dziurawe jezdnie i zaniedbane kamienice, a i ludzi żebrzących na ulicach tez nie brakuje. Ale czy to się stało tak nagle , od kilku lat? Proszę się dobrze zastanowić zanim się coś napisze. Widać,że kampania idzie całą parą i muszę powiedzieć,że jest ona brudna i coraz bardziej śmierdząca od tych przygotowanych do wywozu śmieci. Biedny ten opisany wczasowicz z Bydgoszczy, akurat tam bywam często i na ulicach jego miasta widzę takie same widoki jak na załączonym obrazku. 07:02, 12.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

przyjezdnyprzyjezdny

2 1

Więcbork to malutkie miasteczko i do zadbania jest kilka ulic i kilka zieleńców. Niedbałość o szczegóły wyłazi na każdym kroku. Wystarczy wyjść z autobusu na przystanku by zobaczyć okropną wiatę obklejoną taśmą klejącą z kilku lat chyba. Tylko takie szczegóły trzeba umieć zobaczyć, żeby o to zadbać potrzeba niewiele sił i środków. 09:37, 12.08.2018


aayaaaya

6 17

Rzeczywiście "pachnie" kampanią wyborczą i z przykrością można zauważyć, że e-krajna zaczyna opowiadać się po jednej ze stron, a szkoda. Nie tak dawno można było przeczytać jak to fajnie w Więcborku, że baza noclegowa, że pole namiotowe, że spokój itd. Zresztą co się dziwić sąsiednia władze z Sępólna podkreślają, że stawiają na turystykę, a nie tak dawno chcieli zaserwować mieszkańcom i przyjeżdżającym na wakacje fabrykę masy bitumicznej. 08:05, 12.08.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

A.K.A.K.

7 0

Wytykacie stronniczość redakcji e-krajna.pl a o Krajnie TV Artura Grabca z Sypniewa, która za swoje propagandowe filmiki bierze niemałą kasę od gminy Sępólno i Więcbork oraz Starostwa Powiatowego (dostają kasę z naszych wspólnych pieniędzy!!!), to o tym dziwnie nikt już nie wspomni. I najciekawsze, że Krajna Tv powstała parę miesięcy przed wyborami, jakoś mi się nie chce wierzyć w takie zbiegi okoliczności :) 11:08, 12.08.2018


?!?!

1 0

A kiedy właściwie można krytykować burmistrza? Na początku kadencji nie, bo kredyt zaufania, na końcu nie, bo kampania wyborcza. To kiedy? Moim zdanie właśnie teraz jest na to najlepszy czas. 09:20, 29.08.2018


MytujestesmyMytujestesmy

19 2

Cała prawda! Bardzo wartościowy i mówiący wszystko co trzeba na ten temat. Jak tak dalej pójdzie to będzie miasto staruszków i pijaków. A miało być lepiej a miasto upada zamiast się rozwijać. 08:18, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

w samo południew samo południe

17 2

śmieci zabierane są w środku dnia? w innych miastach znikają maksymalnie o 6 rano 09:26, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

6 7

Gosc z Bydgoszczy o tym mowi he he ? Przeciez Bydgoszcz to jedno z najbrzydszych miast w Polsce! Prosze mi podac brzydsza stolice wojewodztwa!? No słucham ? 10:00, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

przyjezdnyprzyjezdny

12 1

Więcbork to malutkie miasteczko i do zadbania jest kilka ulic i kilka zieleńców. Niedbałość o szczegóły wyłazi na każdym kroku. Wystarczy wyjść z autobusu na przystanku by zobaczyć okropną wiatę obklejoną taśmą klejącą z kilku lat chyba. Tylko takie szczegóły trzeba umieć zobaczyć, żeby o to zadbać potrzeba niewiele sił i środków. 10:24, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsiaAsia

5 2

Akurat Bydgoszcz urodą nie grzeszy. I nie ma co w ogóle porównywać z naszym ładnym Więcborkiem. Śmieci kiedyś wywozić trzeba. Lepiej w dzień, niż w nocy, bo hałas śmieciarki obudziłby każdego. Osoby wołające o "złotówkę" też są wszędzie. Szkoda, że w taki sposób jest prowadzona kampania. Z drugiej strony. Ciekawa jestem co z opisanymi wyżej "problemami" zrobiliby promowani przez Redakcję kandydaci. 10:29, 12.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Czytający Czytający

0 2

Zgadzam się z Tobą Asiu,że lepiej wywozić śmieci w dzień niż robić hałas w nocy i to by się też na pewno mieszkańcom nie podobało.Kampania jest bardzo brzydko prowadzona i to się tez zgadza.Jak można redaktorze aż do takiego stopnia się posuwać? 17:13, 12.08.2018


czytelnikczytelnik

5 8

Aż ciężko się czyta takie bzdety, które Pan tu wypisuje. Ciekawe skąd ten turysta był może z najpiękniejszej dzielnicy Bocianowo w Bydgoszczy? Piszę Pan w taki sposób jakby po zmianie rządzącego nagle razem z nim zniknęli miejscowi żule. Normalnie boki zrywać. Takich głupot to dawno nie słyszałam. A nie napisał ten turysta w tym poście też o osobach stojących przy placówkach Kultury przez duże "K" i palących papierosy dodatkowo zasmradzających powietrze(tak na marginesie w czasie pracy)?Chyba domyśla się Pan, że mowa tu o Panu. Miałem okazję być w tym roku w Zakopanem i jak w każdym innym mieście w Polsce śmieci w dniu wyzowu wystawiane były przed każdą posesję, przed każdą villę a turystów tam są dziesiątki tysięcy. Opuszczonych, zawalających się domów też nie brakowało. Jednak nie po to się wyjeżdża na odpoczynek, żeby zawracać sobie głowę takimi kwestiami. Widocznie turysta z Bydgoszcz nie potrafi korzystać ze swojego urlopu. Na pewno kiedy burmistrzem zostanie p. Pliszka albo p. Pawlina wszystko zmieni się diametralnie- nie będzie w Więcborku alkoholizmu, zarosniętych klombów itp. Jedynie Roman Bracka jest w stanie zrobić wszystko hahhahahaha. Ten artykuł jest naprawdę żenujący. Poziom kampanii bardzo niski zresztą adekwatny do nowo kandydujących. 10:41, 12.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Czyt.Czyt.

0 1

Ten " turysta" to pewnie był wymyśłony, byle by tylko dokuczyć, ale nie wyszło raczej ośmieszyło redakcję.I po co ten cały cyrk? 18:28, 12.08.2018


Ktoś z okolicKtoś z okolic

13 0

Jestem z okolic Więcborka i w pełni zgadzam się z tym, co zostało napisane w artykule. Więcbork od dawna wygląda na bardzo zaniedbane miasto... walory krajobrazowe okolic nie nadrobią tego jak wygląda samo miasteczko. Nie zmienia się w nim nic od dawna, więc nie przyciąga swoim wyglądem i do odpoczynku tam też nie zachęca... 11:08, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MBMB

7 0

Odezwali się odpowiedzialni za ten cały bajzel. Boli? Prawda musi boleć. 11:35, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

3 7

Poziom portalu niestety z miesiąca na miesiąc maleje. Brakuje tu niestety merytorycznych przemyśleń a treści to przede wszystkim raporty kryminalne i ogólne bluzgi. No cóż. Można domyślać się, że inspiratorem wielu tekstów jest Marek W, który obiecał pewnie redaktorom jakieś intratne stanowiska. Żeby nastąpiły jakiekolwiek zmiany w mieście to wymagają one zmiany mentalności całego społeczeństwa w tym również redaktorów z portalu e- krajna. Pozdrawiam czytelników i mieszkańców Więcborka. 11:46, 12.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WKWK

3 2

Polecam Czytelnikowi niezwłoczną wizytę w najbliższej aptece i kupno maści na ból d..py :D 12:24, 12.08.2018


MiśMiś

2 5

Gość z Bydgoszczy dobre :) Bydgoszcz to stare sypiace się kamienice i blokowiska,a na czele prezydent rzadzacy wraz ze swoja rodzinka, trafiła nam się stolica województwa... 12:21, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaxaax

3 2

nie rozumiem tych, którzy zwracają uwagę rzekomemu turyście, że skoro przyjeżdża wypocząć to niech wypoczywa i nie zwraca uwagi na bałagan w mieście. a jak jest u was w domu, w mieszkaniu? też radzicie pozostałym domownikom, gościom nie zwracać uwagi na bajzel? naprawdę by wam się dobrze mieszkało, wypoczywało w bałaganie? kwiaty w donicach suche, kosz pełen, zlew pełen. nie wiem czy autorem słów jest rzeczywiście turysta, ale to dzięki turystom wraca trochę grosza do budżetu Więcborka, nie wspominając o miejscowych handlowcach. 13:15, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CBYCBY

6 1

Czytając komentarze krytykujące Bydgoszcz, a zwłaszcza jej rozwój, czystość itp i porównując do Więcborka ma się wrażenie, że piszą je osoby dla których Bydgoszcz to niedzielny wyjazd do galerii handlowej. Te osoby chyba nigdy nie były na wyspie młyńskiej, myślęcinku, torbydzie, czy starym mieście z brdą, ul dworcową, cieszkowskiego itd itd.
Lokersi uważają Więcbork za miasto turystyczne i tu należy je porównać do Kruszwicy, Koronowa, Chelmna czy Ciechocinka i tu wypada bardzo słabo. Faktem jest, że w ostatnich latach stał się miastem brudnym, zaniedbanym, bez pomysłu i potencjału. Burmistrza nie stać na wykoszenie chwastów na drogach bocznych, brak nowych nawierzchni, sypiące się kamienice, ogólne wrażenie smród, brud i ubóstwo. 13:34, 12.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MiśMiś

2 0

Koronowa ??? A co Koronowo ma wspólnego z turystami? Prosze się nie wypowiadać bez jakiejkolwiek wiedzy. 19:07, 12.08.2018


TJTJ

2 2

CBY co do Bydgoszczy masz rację, ze większość jadąc tam kręci się wokół galerii i nie zna jej innych walorów. Jeżeli chodzi o Więcbork to wielka przesada z tym brudem, po prostu bzdury tu napisane to nic innego jak "szukanie dziury w całym", tu czuć wielki SMRÓD kampanii. ŻENUJĄCE. 13:48, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkam tuMieszkam tu

1 7

Brudna kampania portalu... To smutne, że dla partyjnych korzyści autor posuwa się do tak żenujących artykułów. Jestem przekonany, że takie zdjęcie można zrobić w każdym mieście, nawet najczystszym.... Autor próbuje kreować rzeczywistość. Nie zgadzam się z autorem i "turystą" 13:59, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiesWies

10 0

Obraz burmistrza jest na wsiach dziurawe drogi zarośnięte pobocza, nie interesowanie się niczym np. Stanem dróg powiatowych.
Gmina przecież kupiła spychacz do równania i traktor z kosiarką pytam sie co ten sprzęt robi czy ktoś się tym interesuje. 14:23, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WitWit

12 2

Obecny burmistrz jest typem czlowieka bez inicjatywy kto mu coś powie to on to zrobi. Typowy sprzedawca " proszę białą farbę " to on ją poda.
I to widać w jego rządzeniu gminą np nie widział że ulice są zarośnięte, ławki są
do malowania że jest dziura w ścieżce po kturej biega itp.
Czas na zmianę może kobieta będzie widziała więcej 14:46, 12.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

2 0

Taki mądry. "Który" pisze się przez "ó" a nie przez "u". Straszne. Myślę, że pierwszą inicjatywą Pani Pliszki powinno być pozbieranie wszystkich "kup" z tereny całej Gminy Więcbork. 07:53, 13.08.2018


~~

2 5

Poziom artykułu i dyskusji bardzo smutny i niski. Szkoda, że portal przestał być obiektywnym a stał się narzędziem w brudnej kampanii wyborczej jednego ugrupowania. 16:58, 12.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aaxaax

5 0

no teraz odkryłeś / odkryłaś Amerykę z tym obiektywizmem. wysoki poziom twojej wypowiedzi też zwala z nóg. 17:14, 12.08.2018


mwmw

7 1

Niepozorna sprawa poruszona na fc przez jednego z turystów powinna zostać przyjęta przez nas wprost. Nie znam szczegółów organizacji cyklicznego zbierania śmieci w naszym mieście, ale jeżeli zalegają one w biały dzień to powinno się z tym coś zrobić. W rodzinach mamy dobry zwyczaj, że gości przyjmujemy w posprzątany dom. Nie rozumiem projekcji "Czytelnika" z 11:46, który sądzi, iż istnieją ludzie zdolni do narzucania swojego zdania wszystkim dookoła. Proszę nie domyślać się tylko myśleć. I nie szkalować, pisząc, że działam na zasadzie przekupywania ludzi. Prawda jest taka, że obecni włodarze zniechecili do siebie sporą grupę osób. W tym również z PiS. Wystarczy przypomnieć pewien artykuł w lokalnym tygodniku. Sprawa dotyczy śmieci, ale w poruszaniu tej kwestii nie widzę brudnej kampanii wyborczej. Ktoś tutaj jest przeczulony. A włodarze powinni podziękować za wskazanie tego drobnego aspektu dotyczącego zbiórki śmieci. Miłego niedzielnego wieczoru, Marek Witkowski 18:37, 12.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyborcaWyborca

4 2

Panie Witkowski. Jest Pan Radnym Wojewódzkim już parę lat. Niech Pan napiszę co Pan zrobił dla Więcborka przez te lata. Mam takie wrażenie, myślę, że nie tylko, że Pana zasługi są na mierny. 07:58, 13.08.2018


aayaaaya

4 2

Wit bądź poważny. Pan Kuszewski może i jest lokajem, ale pani Pliszka, bo pewnie ją masz na myśli gdyby została burmistrzem będzie na smyczy powiatowego szefa PiS. Słyszałeś kiedyś o inicjatywie samorządowej tej pani? Słyszałeś kiedykolwiek wypowiedź tej pani na temat miasta bądź gminy? 18:56, 12.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mwmw

3 4

Mylisz się, i to poważnie, Karolina Pliszka to niezależna i ambitna osoba. Nie da sobą kierować, jak co niektórzy. Zastanawiam się o czym myślisz pisząc o pasku? To jakieś peowskie myślenie, że można drugą osobą sterować. Skąd to sie bierze? Kompleksy? 19:21, 12.08.2018


aayaaaya

1 2

mw nigdy do PO nie przynależałem i przynależeć nie będę, podobnie jak do PiS. Poczytaj co miał dopowiedzenia pan Witkowski prezentując kandydatów. Przestał kontrolować pana Kuszewskiego więc koniec współpracy. Z uwagą będę obserwował działania na rzecz miasta i gminy kandydatki na burmistrza pani Pliszki bo jak do tej pory daremnie ich szukać. Sam / sama przyznasz? 20:30, 12.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mwmw

0 2

Naprawdę myślisz, że mogłem chcieć kontrolować burmistrza Kuszewskiego? O jakiej współpracy piszesz? Nie było jej od początku. W mojej ocenie, brak samodzielności dyskwalifikuje ludzi pełniących publiczne role. Człowiek musi być autentyczny i musi chcieć. Wola działania jest warunkiem podstawowym, jeżeli idzie za tym odpowiedni poziom intelektualny i etyczny można mieć nadzieję na dobre ogarnięcie sytuacji. Moja wypowiedż dotycząca cech pożądanych u włodarzy miała miejsce w konkretnej sytuacji i nie była autoryzowana. W dyskusji omawiałem podejście samorządów do spraw katastrofalnej suszy, większość samorządów nie czuje tego co dzieje się dzisiaj na wsi, w rolnictwie. Burmistrzowie, wójtowie nie wychodzą nawet w minimalny sposób do rolników. Wtedy padły słowa o braku wrażliwości, może żle to ująłem ale nic lepszego do głowy mi nie przychodziło. Co do prezentacji kandydatów to zrobimy to na konwencji. Piszesz o czymś nie mając pojęcia jak się rzeczy miały i mają, po prostu projektujesz rzeczywistość. Nie wiem czy dobrze robię odnosząc się do twoich wyobrażeń, ale rozpowszechniasz to publicznie, więc warto położyć przekłamaniom tamę. 22:24, 12.08.2018


ubawionyubawiony

2 5

Ale zmyślona bajka o zniesmaczonym turyście z Bydgoszczy. Niby śmieci mu przeszkadzają, tak jakby w Bydgoszczy było inaczej.Dobre sobie.Jednak turyści do Więcborka przyjeżdżają. Tylko jednemu to przeszkadzało?Więcej zażaleń nie było? To nie jest aż tak zle.Można się tylko pośmiać. 21:18, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zasmuconyzasmucony

12 1

"Ubawiony" baw się dalej, ten przykład nawet jeżeli zmyślony obrazuje marazm tego miasta. Tu wszystko jest na odpi*rdol, niby wywożą śmieci ale w środku dnia a nie wcześnie rano, niby jest kawałek naprawionego chodnika ale obok rozwalona droga którą nie da się przejechać autem, niby są kwietniki ale w nich zielsko, niby piękne jezioro, ale pełne ścieków (i sinic), ... i tak dalej i tak dalej. 21:43, 12.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~

1 4

Uważam, że nasze miasto jest czyste. Zawsze możemy znaleźć jakieś niedociągnięcie i trzeba to poprawiać. Jednak uważam, że nie jest źle, jest dobrze. 23:17, 12.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mysląca mysląca

1 4

Jestem tego samego zdania,że Więcbork jest czysty i piękny nadal. Chętnie też odwiedzany przez TURYSTÓW.Pokażcie mi jakieś miasto w Polsce gdzie jest wszystko cacy, gdzie nie ma zaniedbanych budynków, dróg czy tych kręcących się po mieście meneli. Wiadomo kto rządził przez 8 lat i PINIĘDZY wtedy nie było. Dopiero teraz coś drgnęło i powoli te wszystkie zaniedbania będą naprawiane.Nie sposób tego wszystkiego ogarnąć tak od razu. 07:08, 13.08.2018


Zbigniew Zbigniew

7 1

Do tego całego syfu dodam jeszcze "gówniany" problem Wiecborka. Pozostałości po psach na chodnikach jest inspiracją dla mnie by stworzyć stronę internetową pt. "ZASR-NY WIĘCBORK " umieszczając tam liczne fotografie psiego łajna. Na szczególne względy zasługuje tutaj ul Kościuszki. Strony jeszcze nie ma ,ale władze bardzo się starają. 07:00, 13.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aayaaaya

4 2

mw skoro jakieś ugrupowanie (w tym przypadku PiS) udziela poparcia kandydatowi (wówczas panu Kuszewskimu) logicznym jest, że kandydat będzie realizował (przynajmniej w większości) program działania danego ugrupowania. Jak napisano w artykule, pan Kuszewski w podejmowaniu decyzji poszedł swoją drogą więc poparcie / współpraca się skończyła. Napisałeś nw, że nie było autoryzacji materiału, ale pod materiałem, w którym zaprezentowano kandydatów sprostowania nie ma (choćby w komentarzach). Nie jest moją rolą rozpatrywać tzw. skróty myślowe, domyślać się co też autor ma na myśli. Kawa na ławę i tyle. Odniosłem się do tego co przeczytałem. Piszesz, że nie mam pojęcia jak rzeczy się miały i mają, widzę za to ty masz pisząc, że nic innego nie przychodziło ci do głowy. Komentuję rzeczywistość odnosząc się do faktów. Samodzielność, autentyczność, etyka itd. piękne cechy. Liczę że kampania zweryfikuje poszczególnych kandydatów właśnie pod tym kątem. 08:04, 13.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aa

3 0

Hahaha ale oburzenie, Wiecbork to stan umysłu. Mamy syf, ale inni też go mają. Nasz syf jest fajnieszy od obcego syfu, bo jest nasz i nikomu nic do tego. 09:41, 14.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wyborcawyborca

1 0

Dobre, pożyjemy, zobaczymy kto ten niby syf posprząta .To już niedługo , bo 21 pazdiernika, może czasem ten biedny wczasowicz nie będzie jednak zadowolony, a to wszystko jest możliwe. 11:22, 14.08.2018


bylejakbylejak

6 0

Prawda jest taka, że w Więcborku a)nie ma co robić (gdzie jest dom kultury?), b) nie ma gdzie usiąść i zjeść/posiedzieć ze znajomymi/wypić piwa (czy miasto ma na to jakiś pomysł?, może jakieś zwolnienia z opłat dla osoby, która zechce założyć taką działalność), c) aktywność mieszkańców jest zerowa a organizacji pozarządowych coraz mniejsza (pytanie dlaczego i co można z tym zrobić, dlaczego nie ma budżetu obywatelskiego- wydaje się, że ma go już każda gmina). Biorąc pod uwagę powyższe byłoby super żeby można było pójść na spacer i nie wdepnąć w psią kupę Punktując: w Więcborku brak ścieżek rowerowych i szlaków a te co już są, są fatalnie oznaczone. Promocja miasta leży, ciekawe, kto z turystów doszedł kiedyś na leśne czy diabelskie. Burmistrz biega, dużo osób biega czemu nie pójść tą drogą, czemu nie promuje się miasta jako lokalizacji świetnej do treningów, czemu nie oznaczy się tras, nie wymierzy ich kilometrów i nie postawi kilu strzałek i tablic. Gminą rządzi bylejakość i nie mam na myśli tylko głowy tego miasta, a worki ze śmieciami to nasz najmniejszy problem. Zimą na starej plaży można było zastać donice z zaschniętymi, zmarzniętymi kwiatami, których część spadła z okien budynku (w którym nic się nie dzieje). Pojemnik na plastikowe butelki był do połowy pełny a na tablicy straszyły stare ogłoszenia. Idąc dalej skwer koło ZGK zarośnięty, obrzydliwy ze stojakiem na kwiaty, który nie pamięta już kiedy stały na nim donice. Brudne tablice informacyjne przed domem kultury, obrzydliwy i chyba już niezbyt bezpieczny barak za ośrodkiem pomocy społecznej i niekoszona łąka obok budynku urzędu. Fatalna promenada zaśmiecona i zarośnięta. Nie wspomnę o drogach na wsiach, na których latem się kurzy a jesienią można się utopić. Są rzeczy, które jak wspomniane drogi wymagają olbrzymich nakładów finansowych ale są też te opisane wyżej gdzie nie trzeba wielkiej kasy a uważności i dbałości o szczegóły. A mam wrażenie, że tej dbałości o szczegóły brakuje tu na każdym kroku. PS Malowanie ławek w połowie lipca uważam za hit sezonu! 20:10, 14.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KkKk

2 0

Bardzo trafne spostrzeżenia. My nie chcemy byle jakiego burmistrza Więcbork potrzebuje gospodarza.
Czas na zmianę.
Po tym artykule gmina zaczęła sprzątać miasto 21:27, 14.08.2018


MAXMAX

1 8

Bylejak raczej to ty jesteś bylejaki. Nawet psie kupy widzisz, wez papierek i wyrzuć je do kosza i po problemie. W moim mieście jest tak samo i w każdym i co? Nic z tym nie zrobisz, taka jest kultura właścicieli piesków. Tylko wysokie mandaty mogą nauczyć właścicieli psów kultury. Znowu zle,że ławki zostały pomalowane? Jak nic się nie robi w tym mieście to zle i też zle jak się coś robi.Powinieneś się cieszyć,że jeden z twoich problemów zniknął i nie pisz bzdur. 10:09, 15.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wybory  2018wybory 2018

1 2

Stwierdzam,że Więcbork jest pięknym i zadbanym miasteczkiem,że turyści nadal tam są i będą, są tam wspaniałe imprezy na które chętnie zjeżdżają się ludzie z innych miast, a to co tu napisano to zmyślona BZDURA, zwykła ZŁOSLIWOSĆ ale wiadomo z jakiego powodu tak brzydko i to bardzo brzydko napisano. 19:06, 16.08.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

z innego miastaz innego miasta

0 0

Do bylejakiego, bylejak się podpisujesz i byle co piszesz! Przeczytaj swoje wypociny, cyt.:"prawda jest taka, że w Więcborku a)nie ma co robić (gdzie jest dom kultury?), b) nie ma gdzie usiąść i zjeść/posiedzieć ze znajomymi/wypić piwa", a więc ci odpowiem , we Więcborku jest Dom Kultury, dobrze działa, są piękne i liczne imprezy , wspaniałe koncerty, na które przyjeżdżają ludzie z innych miast, jest biblioteka , a tam ciekawe spotkania, wystawy, jest tez gdzie posiedzieć, zjeść i wypić to piwo.Wszystko jest tak jak powinno być, tylko trzeba korzystać z kultury i bywać tam gdzie ona jest.Niepotrzebne są te twoje złośliwości. 06:50, 25.08.2018


BonoBono

1 0

Żenada. Poziom Pankanina, lub Pytona. 13:31, 25.08.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%