Burmistrz Więcborka ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy w Urzędzie Miejskim w Więcborku.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, do godz. 15:00 dnia 24 lutego 2017 roku (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie ogłoszona 28 lutego 2017 roku.
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: http://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/
Przypomnijmy, że stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Miejskim w Więcborku nie jest obsadzone od 1 kwietnia 2015 roku. Został wprawdzie ogłoszony jeden konkurs na stanowisko Sekretarza, jednakże w wyniku postępowania nie wyłoniono osoby na to ważne stanowisko.
O przyczyny, dla których nie ogłasza się kolejnego konkursu pytania zadawali radni oraz dziennikarze. Burmistrz Waldemar Kuszewski, wypowiadał się na ten temat publicznie w sposób nadzwyczaj oszczędny. Twierdził, że brak Sekretarza Gminy nie wpływa negatywnie na pracę urzędu. Mówił także o oszczędnościach dla budżetu gminy, wynikających z takiego stanu rzeczy. Mimo to, nietypowa sytuacja dawała pole do tworzenia na jej temat różnych domniemań.
Do sprawy ustosunkowała się również Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy, która w wystąpieniu pokontrolnym z 3 października 2016 roku, niezatrudnienie sekretarza uznała za nieprawidłowość. Mimo to, burmistrz nadal z ogłoszeniem konkursu zwlekał przez przeszło trzy miesiące.
Co było prawdziwą przyczyną tak dużego poślizgu w ogłoszeniu drugiego konkursu na stanowisko Sekretarza w Urzędzie Miejskim w Więcborku? Opinia publiczna może się tego, co najwyżej, domyślać. Skoro konkurs jest ogłoszony, wydaje się jednak pewne, że przyczyna ta już ustąpiła.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz