Zamknij

Przewodniczący Marek Chart przekracza granice

01:55, 26.01.2019 ps Aktualizacja: 02:08, 26.01.2019
Skomentuj Przewodniczący Marek Chart przekracza granice - fot. Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim Przewodniczący Marek Chart przekracza granice - fot. Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim

Nie o jeden, a przynajmniej o dwa mosty za daleko posunął się przewodniczący Rady Powiatu, wygłaszając, przy okazji minuty ciszy po śmierci Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza swoisty polityczny manifest. Wywołało to sprzeciw znacznej części radnych.

- W związku z bestialskim morderstwem na tle polityczynym Prezydenta Gdańska świętej pamięci Pawła Adamowicza, solidaryzując się z rodziną pogrążoną w żałobie oraz mieszkańcami Gdańska, proszę wszystkich o powstanie i uczczenie zmarłego minutą ciszy. Szanowni Państwo. Niech ten nasz gest będzie symbolem sprzeciwu wobec brutalizacji języka i zachowań w sferze polityki, której efektem jest śmierć samorządowca, człowieka który oddał swe serce służąc Gdańskowi - powiedział, wyraźnie tracąc miarę, przewodniczący Marek Chart.

Łatwo można było przewidzieć, że takie słowa nie pozostaną bez odpowiedzi. Po minucie ciszy, którą tragiczną śmierć Prezydenta Gdańska uczcili wszyscy radni, głos zabrała Danuta Zalewska.

- Jestem zniesmaczona. Kto uznał, że to jest mord polityczny? Kto to stwierdził? Kto to powiedział? I dlaczego my tutaj, zamiast uczcić człowieka, bo każdemu się to mogło zdarzyć, od razu robimy z tego aferę polityczną. Nie zgadzam się z tym. Wstałam, bo szanuję śmierć człowieka, ale powinnam siedzieć i w ogóle nie zwracać na to uwagi. Tak się nie robi - mówiła radna.

- Nie chcę kontynuować rozmowy na ten temat, ale ja poprosiłem o taki apel, nazwałem to morderstwo świętej pamięci Pawła Adamowicza morderstwem na tle politycznym i uważam, że takie było. Nie chcę dalej dyskutować, nie chcę żeby ten temat rozwijać ale jeżeli ktoś po morderstwie wydaje oświadczenie dlaczego to zrobił, na jakiej podstawie, jest to dla mnie jasne. Nie potrzebuję i nie oczekuję żadnych badań lekarskich, tylko to, co się wydarzyło, wydarzyło się w trakcie 13 stycznia, w trakcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wszyscy widzieliśmy, wszyscy słyszeliśmy, co wypowiedział morderca. Dla mnie jest to jasne. Dlatego z takim apelem wystąpiłem i to wszystko - brnął dalej Marek Chart.

- Ja protestuję przeciwko takiemu politycznemu przekrętowi. Jeszcze nic nie wiemy, sprawa się toczy. Wiemy z mediów, że to był człowiek chory psychicznie. Natomiast ten podział pan podkreśla od pierwszej sesji. Myślałem, że wam przeszło - oświadczył radny Jan Król, wytykając przy okazji przewodniczącemu wcześniejszą postawę wobec radnych kandydujących z listy Prawa i Sprawiedliwości.

Do głosów radnych PiS przyłączył się również radny Przymierza Ireneusz Balcer.

- Panie przewodniczący, chciałem przypomnieć, że reprezentuje pan wszystkich członków Rady. Pana wypowiedź nie była uzgodniona z radnymi. Ja jestem osobą bezpartyjną i popieram głosy radnych. Nie ma jeszcze żadnych dowodów. Jeżeli jest to deklaracja, to tylko pana przewodniczącego.

- Oczywiście, to było oświadczenie wydane przeze mnie osobiście - przyznał przewodniczący.

Pozostali radni, należy to chyba odnotować z pewną nadzieją na tak oczekiwane przez większość społeczeństwa uspokojenie negatywnych emocji, nie zamierzali bronić poglądów wygłaszanych przez przewodniczącego Marka Charta. 

Sprawa niefortunnego apelu Marka Charta powróciła niestety jeszcze raz pod koniec obrad. Przewodniczący nie wykorzystał okazji by zamilknąć i z uporem, godnym lepszej sprawy, wygłosił jeszcze jedno oświadczenie:

- Proszę Państwa, ja nie chcę nikogo dzielić, nie chcę nikogo kłócić, obrażać. Szanowni Państwo, złożyłem dzisiaj ten apel, przedstawiłem ten apel i jeżeli obraziłem kogokolwiek słowem, stwierdzeniem, że był to bestialski mord polityczny, to przepraszam za stwierdzenie polityczny, ale proszę mnie zrozumieć, że jeżeli się morduje kogoś i się rabuje, się zabiera majątek, to jest to morderstwo na tle rabunkowym, jeżeli kogoś gwałci się, morduje, to jest to morderstwo na tle seksualnym, więc tym tokiem myślenia, jeśli się kogoś morduje i wykrzykuje się później hasła polityczne, moim zdaniem było to morderstwo na tle politycznym. I nie chcę tego oceniać, i nie po to to powiedziałem, żeby kogokolwiek skłócić. Dziwię się, że odzywają się radni, dyskutują na ten temat, bo ja nie dyskutuję na ten temat, jaki to był mord. To był mord, który pozbawił naszego kolegę samorządowca życia. I chodzi mi tylko aby do takich sytuacji więcej nie dochodziło. A moje słowa nie są po to, żeby nas poróżnić, tylko po to, żeby wyjaśnić tą sytuację. A jeżeli kogoś słowami mord polityczny uraziłem, to bardzo przepraszam. 

- Panie Przewodniczący. Po co pan to ciągnie? W jakim celu? Za szybko pan ocenił i obraził prawą stronę. Oświadczam, że protestuję przeciwko takiemu szybkiemu osądzaniu, o mordzie politycznym. O czym pan mówi? Pląta się pan w tym wszystkim niepotrzebnie. Szkoda - oświadczył radny Jan Król.

- To już się stało. Teraz, nie wiem co byśmy nie powiedzieli, to pan to powiedział i tyle - podsumowała radna Danuta Zalewska.

Relację z całej sesji, dzięki uprzejmości Portalu Kanal10.pl można obejrzeć tutaj...

(ps)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(40)

)0)0

6 13

Azkoda ze buta nie pozwala sie pochylic nad falszerstwami powiatowymi!!! 05:46, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

obserwator obserwator

14 13

CHART "filozof", najpierw chlapłnął językiem , potem się tłumaczył. Brawo Radni klubu PiS i Przymierza za szybką reakcję. 07:31, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

19601960

10 13

CHART jest obrazem Poko i ofiarom TVN +Zetki 07:38, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KatarzynaKatarzyna

12 14

Wcale mnie nie dziwi zachowanie przew. Charta.Jest to reprezentant Platformy Obywatelskiej, która nic innego nie potrafi poza jątrzeniem , manipulowaniem i zadłużaniem kraju co widać w naszym coraz bardziej zadłużanym Powiecie sępoleńskim zarządzanym przez Platformę Obywatelską wraz z PSLem. Po co było Panu Chartowi ciągnąć dalej serial ze śmiercią prezydenta Adamowicza.Czy nie lepiej zadać sobie pytanie:kto za tym co się stało stoi? Moje zdanie na temat Powiatów jest takie i to stale powtarzam,że POWIATY NALEŻY ZLIKWIDOWAĆ ! 07:53, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AoxAox

2 1

Za to PIS potrafi. Tylko ciekawe co takiego chyba szerzyć patologię i to z naszych pieniędzy. Nie interesuje się zbytnio polityka, ale też od razu miałam myśl taka że to nie przypadek że Ś.P. Pan Adamowicz został zaatakowany i to jeszcze na Wielkim Finale WOŚP. A tutaj wiadomo jak jest ludzia się robic nie chce to stoja za PIS. Jest wolność słowa więc niech każdy wyrazi swoje zdanie. Nie rozumiem tego całego hejtu w stronę P.Charta i nie jestem jego obrońcą bo nawet go nie znam. 00:45, 27.01.2019


19451945

17 12

Wielkie brawa i szacunek dla radnych PiS i Pana niezależnego ! 08:09, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Eliot Ness Eliot Ness

12 11

Zachowanie pana Charta jest typowe dla tych z POKO, jeśli się nic nie potrafi to chce się błysnąć przy okazji hałasu tylko że glupotą, która jest nieodłącznym przywarem tejże rozdartej grupy politycznej. Glupota zawsze jest głośna. Panie Chart pochyla się pan nad jednym zabitym A w niedzielę pójdzie pan z wieńcem pod pomnik na cześć tych, którzy mordowali miliony. Zamilcz pan i wstydu oszczędź!!! 09:39, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CojakCojak

2 0

I to widać po zachowaniu radni Prawa i Sprawiedliwości Pan Balcerowicz wiedzą w czym problem 10:49, 26.01.2019


19511951

11 9

Panie Chart po co to szczucie?Chciał pan zabłysnąć a wyszło jak zwykle. 11:14, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawda w oczy kolePrawda w oczy kole

5 8

http://wyborcza.pl/7,95891,24369285,morderca-adamowicza-jest-politycznym-terrorysta-niezalez-nie.html 12:08, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

19481948

7 3

Prawda komu kole to kole, ale jak widzę jak ktoś czyta wyborczą, czy ogląda TVN, to wiem z kim mam do czynienia.Nigdy tej zakłamanej i plugawej gazety nie czytam podobnie jak nie oglądam TVNu, który ludziom oglądającym ten program odbiera ROZUM. 12:58, 26.01.2019


Bezpartyjny....Bezpartyjny....

14 12

Z reguły nie udzielam się na żadnych forach internetowych, nie komentuje artykułów ani zdarzeń ale to, co tu przeczytałem, to po prostu woła o pomstę do nieba. Nie jestem zwolennikiem ani PO ani PiS ani też żadnej innej partii politycznej. Ludzie - robicie problem z niczego. Przewodniczący użył określenia "polityczny" i co z tego? Moim zdaniem nie obraził nikogo, nikogo też nie oskarżył. Żyjemy w kraju, gdzie podobno panują tzw. wolność słowa czy wolność poglądów....Jak dowodzi zachowanie radnych to tylko puste słowa. Po co w ogóle ta cała dyskusja i rozdmuchiwanie sprawy? Przewodniczący powiedział co powiedział, a w zasadzie wyraził pogląd, który podziela zapewne wielu Polaków. To nie powinno mieć żadnego znaczenia i szczerze mówiąc bardzo dziwi mnie postawa i zachowanie radnych. Czas, który Państwo poświęciliście na, moim skromnym zdaniem, bezsensowną dyskusję, mogliście przeznaczyć na rzeczy, które faktycznie wnoszą coś do naszego Powiatu. Tragedia, która powinna łączyć jeszcze bardziej dzieli ludzi, staje się podstawą rozgrywek międzypartyjnych. Wstyd. Nie broniąc Pana Charta i nie rzucając oskarżeń wobec innych....czysta uwaga....Czym jest uznanie morderstwa za czyn dokonany na tle politycznym (subiektywna opinia) w stosunku do oficjalnego, publicznego zarzucenia komuś zbiorowego mordu, czy jawnego stwierdzenia "zabiliście go"?! Nie debatujmy nad rzeczami, na które nie mamy wpływu. Skupmy się raczej na tym co ważne. Nie szukajmy problemów tam gdzie ich nie ma. Rozwiązujmy natomiast te, które faktycznie się pojawiają i bezpośrednio dotyczą nas oraz funkcjonowania naszego Powiatu. 13:49, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kacpkacp

5 3

Popieram przedmówcę. Uderz w stół.... 15:58, 26.01.2019


mieszkaniec mieszkaniec

10 10

Bezpartyjny piszesz,że mamy skupić się na swoich własnych problemach, a co wobec tego zrobił P. Chart?Po co wspomniał na sesji o Adamowiczu, chłop nie żyje , stała się tragedia, która nie powinna się stać i koniec kropka. Ile można rozpamiętywać, to już zaczyna być jak jakiś serial. Dla pana to bezsensowna dyskusja , a ja uważam ,że nie, radni PiSu mieli rację krytykując słowa wypowiedziane przez przew. Charta, wiadomo co on i jego PO ma na myśli mówiąc o mordzie politycznym. Tak prawdę mówiąc czy ten schorowany Powiat może jeszcze wnieść coś dobrego dla Powiatu, uważam,że czas powoli zwijać manatki pp.Chart , Marach i Tadych. Ma być kolejny program naprawczy, jakoś czarno to wszystko widzą mieszkańcy.Ile razy można naprawiać coś czego już nie da się naprawić???Cud się nie zdarzy. 14:53, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WRPWRP

8 5

I kto tu się wypowiada - zwolennicy jednej i tylko jednej prawdy , jeszcze " cukiernika " tu brakuje . Trzeba być naprawdę ślepym żeby morderstwa w Gdańsku nie widzieć cała Polska to widziała w tvn oczywiście , bo w tvp dalej szydzą . Są dwie prawdy w tym kraju , tak jak ze Smoleńskiem było prawda Maciarewicza i święta prawda i puki pis będzie przy korycie to tak będzie i kropeczka . Co do powiatu - każdy z was przy korycie poza Chartem ( już zapomniał jak to ciężko ) nigdy nie pracował fizycznie w swojej firmie ,fajnie jest siedzieć za 10 tys. miesięcznie i wstążki przecinać za pieniądze powiatu Panie Starosto ? Panie i Panowie radni z każdej opcji do roboty - polemizować to w domu za to wam się nie płaci , a efektów to w naszym powiecie ni widu ni słychu . Gdyby nie nawałnica to czym byście się mogli pochwalić przed wyborami ? chyba tylko dziurawymi drogami i pomnikiem przy rondzie . Reasumując - u "prywaciarza" za gadanie przy kawce nikt kasy nie otrzymuje ,do powiatu sami się pchaliście i z prawa i z lewa dlatego przypominam że jesteście naszymi pracownikami , a my wyborcy mamy dość prztyków , wyśmiewania i pogardy . Pokarzcie na co was stać . Na koniec do tych powyżej wypowiadających się jak ktoś nie jest z PiSem to ....... Czy to nie hejt ? w waszym mniemaniu pewnie wasza prawda . 17:05, 26.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkanka mieszkanka

10 10

Brawo dla pana ChartA co do prawej strony...dawno temu byłi w Partii ,udzielali sie w kolegium a teraz prawdziwi katolicy!!!Farbowani? 18:13, 26.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JanekJanek

6 1

No patrz Chart ma swoich fanów, myślę ,że sobie niezle nachlapał i to nie tylko tą niefortunną i nieprzemyślaną wypowiedzią ale tym 33 mln zadłużeniem .Na szczęście ja nigdy ich nie popierałem i do ich wyboru się nie przyczyniłem.Mieszkanko, a tobie odpowiada tak wielkie zadłużenie powiatu też masz zamiar temu przyklaskiwać??
18:39, 26.01.2019


Powiat dojna krowaPowiat dojna krowa

0 2

Bij brawo widać jak poziom kultury osiągneliście. I dodatkowo eksperci od katolicyzmu. 01:37, 27.01.2019


NickNick

12 16

Bardzo dobrze powiedział ! Brawo Panie Marku! co za hipokryzja PiS 19:15, 26.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

xx

3 3

SWOI zabierają głos i bronią przew.Charta, przestańcie się ośmieszać .Tam na sesji nie powinno być żadnej minuty ciszy, pogrzeb się odbył i na tym koniec. Powiat nie ma większych zmartwień jak zajmować się Adamowiczem?Żałosne. 21:32, 26.01.2019


UfoUfo

3 3

Ty rozumiesz co ten spec od telewizorów powiedział? To pewnie na najbliższej sesji wymyśli budowę pomnika i wysłanie do Watykanu wniosku o beatyfikację Adamowicza.. 01:30, 27.01.2019


voxvox

9 5

Pan Chart zabrał głos nie jako osoba prywatna,ale przewodniczący Rady Powiatu,wobec tego nie powinien narzucać swojej wizji wydarzeń w Gdańsku. Ma oczywiście prawo do wyrażania swojej opinii,ale tylko jako Chart (np. u szwagra na imieninach) prywatnie.Jego rola na sesji ograniczyć się powinna do zaproponowania uczczenia minutą ciszy śmierci samorządowca. Jego dywagacje , jako opinia prywatna,były w tym przypadku zupełnie nie na miejscu. Idąc tym tropem, proponuję zatem,aby wspomniany pan przewodniczący, następnym razem poinformował radnych, że mamy więźnia politycznego w osobie aresztowanego mordercy. 21:13, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WRPWRP

0 1

W takim razie proszę o poinformowanie swego prezesa aby ze szwagrem ups on szwagra brak . To pańskie gadulstwo do niczego nie prowadzi . Przyzwoity obywatel a przede wszystkim katolik w tym kraju mógłby minutkę poświęcić na przemyślenie tego co się stało , już nie wymagam minuty za Pana P.A. . Ale myślenie nie jest w modzie nie po myśli dobrej zmiany nie prawda Panie Vox 00:42, 27.01.2019


NowyNowy

8 9

Gdyby zabito pisiora za to że należał do PIS to byłby to na pewno mord na tle politycznym i jeszcze religijnym. Zgadzam się i popieram Pana Charta. 21:41, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OloOlo

1 4

To teraz idź pod powiat i połóż się krzyżem. Bij czołem przed tym ćwierć inteligentem Ch. 01:15, 27.01.2019


laudlaud

10 4

Mord polityczny? A któż z tego mordu politycznie skorzystał? PiS? Nie dostrzegam korzyści. Natomiast po stronie parlamentarnej opozycji takie korzyści są namacalne. Po pierwsze upolitycznienie WOŚP, wykreowanie ofiary jako samorządowego męczennika. Przynajmniej te dwa aspekty przynoszą opozycji wzmocnienie polityczne. Może Chart ma rację twierdząc, że jest to mord polityczny? Przewrotnie postawiona teza? Wartości bezwzględne wskazują, że coś może być na rzeczy! Jednak jestem wewnętrznie przekonany, że absolutnie nie ma racji, nie można tak stawiać sprawy. Realnie był to odwet, ślepy odwet za wyrok. Odwet w świetle jupiterów, dokonany w taki sposób, że stawia sprawcę w centrum uwagi. Nie sprawdzałem, ale ofiara mordu chyba nie była członkiem PO. PO wystawiło mu kontrkandydata w wyborach samorządowych - młodego Wałęsę. Chart jeżeli chce snuć opowieści o politycznym mordzie i jednocześnie zachować jakąś logiczną spójność wywodu musi pamiętać o korzyściach z tej śmierci dla opozycji. Opieranie myślenia na wypowiedziach psychopaty to zaiste szczyt logiki. A co byłoby gdyby Stefek krzyczał, że tak chcą istoty astralne? Może mord kosmiczny? 23:19, 26.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

myślącymyślący

4 0

Do laud Rzeczywiście ofiara mordu została przez PO wyautowana, zamiast niego wystawiono do wyborów młodego Wałęsę. Zgadza się.Pan Chart jest nadal zaślepiony partią ,której jest członkiem i nie wiem co by się działo, to zawsze będzie mówił i widział tak jak PO tego chce , a oglądając TVN "guzik" wie.Pewnie był to mord polityczny ale z wyrazną korzyścią dla oPOzycji i ja też tak uważam podobnie jak każdy rozsądnie myślący Polak, nieogłupiony przez TVN i Wyborczą zapewne tak samo ten mord postrzega.Mało mieliśmy mordów w III RP? Usuwano ludzi UCZCIWYCH , tych , którzy zbyt wiele wiedzieli o rożnych przekrętach, aferach PO-PSL, np. o aferze FOZZu, na temat Smoleńska itd, tego jest mnóstwo.Ludzie po prostu ginęli w niewyjaśnionych okolicznościach i wtedy P.Chart na sesjach nie zażądał minuty ciszy, bo to nie była jego "bajka"albo jak nie tak dawno wydarzył się straszny śmiertelny wypadek w Sępólnie, w którym zginął mężczyzna, mąż i ojciec małego dziecka, którego rano zawoził do przedszkola. To jest dopiero tragedia o której szybko zapomniano, ale Adamowicz to przecież osobistość. Jaka pytam się dla Sępólna ? Po co na sesji było nim zawracać radnym głowę i to w dodatku z tak nieprzemyślanym tekstem. P. Chart niech pan się lepiej zajmie wraz ze swoim POwsko PSlowskim towarzystwem ledwo co dryfującym na powierzchni Powiatem, bo może być tak i pewnie będzie,że Powiat sępoleński zniknie a Sępólno znajdzie się w innym miejscu na mapie województwa.. 07:35, 27.01.2019


WRPWRP

2 6

vox & laud następni bajo pisarze , co by było gdyby ..... haha Maciarewicza się zapytajcie ,a sorki sorki zapomniałem wybory się zbliżają Maciarewicza niet schowany bajek nie będzie . A wy ptaszki oczka otworzyć ,mózgownicę sprężyć i zacząć myśleć bo gamoni w tym kraju to już ponad 30 % dość tego . 00:54, 27.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do WPRDo WPR

2 1

A Ty skąd żeś wyszedł? Pewnie z TVN. Kto schował Macierewicza? Może ty go trzymasz w szafie? 01:23, 27.01.2019


voxvox

4 1

Przeczytaj raz jeszcze moją wypowiedź ze ZROZUMIENIEM.Jest naprawdę krótka.Powtarzam:przewodniczący powiatu w czasie trwania sesji nie jest osobą prywatną i politykiem,ale samorządowcem,więc jego poglądy polityczne w tym miejscu i czasie nie powinny być głoszone. A tak na marginesie .Co ma do tego przywołany przez ciebie Macierewicz? Moja wypowiedź nie dotyczyła polityki.WRP mniej jadu,więcej przemyślanych wypowiedzi. Pozdrawiam i życzę zdrowia. 09:56, 27.01.2019


laudlaud

8 2

WRP, jeżeli zaprzeczasz korzyściom jakie z mordu w Gdańsku osiągnęła opozycja to jesteś tak samo inteligentny jak Chart. Adamowicz był persona non grata w Platformie Obywatelskiej. A wiesz dlaczego? 02:07, 27.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

xx

7 2

Obserwując pisane tu komentarze stwierdzam,że złośliwości i mowy nienawiści tu nie brakuje kiedy czytam pisiory ,a niektórych nawet w oczy kłuje religijność . Sądzę więc ,że w takim stylu piszą tutaj ludzie, którzy z tymi świeczkami stali w Sępólnie na PL Wolności i protestowali przeciwko mowie nienawiści.Długo nie wytrzymali, prawda? Fałsz i obłuda platformersów niezmienna od dawna. 08:49, 27.01.2019


NickNick

1 0

Najwięcej o mowie nienawiści krzyczą ci co potracili emeryturki lub w rodzinie np. dziadziuś ZOMO-więc (no przecież on nikomu nie zrobił krzywdy ). Teraz pouczają tworzą kanony zachowań moralizują ( wrzuć na sektę Owsiaka to wtedy jesteś porządny gość) uczą myślenia i j. w.czytania ze zrozumieniem. Inaczej jesteś oszołom pisowiec katol itd. 01:01, 01.02.2019


XYZXYZ

6 5

Nikt nie powiedział nic o mordzie politycznym tylko o bestialskim morderstwie na tle politycznym. Nie widzicie różnicy? 10:03, 27.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

abcabc

3 3

Różnica, która nic nie zmienia. 11:26, 27.01.2019


ha ha haha ha ha

5 4

WPR pewnie o P.Macierewiczu TVN ci powiedział, wez wyłącz to zakłamane paskudztwo i zacznij myśleć samodzielnie.Nie mówili gdzie go schowali? 12:35, 27.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MirooMiroo

6 4

Bravo chociaż Hart ma jaja i nie boi się powiedzieć tego co uważa a widzę ze Pisory ostro komentują 21:18, 01.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CIEKAWYCIEKAWY

3 4

NA SESJI GMINNEJ JUŻ NIE PADŁY SŁOWA"MORD POLITYCZNY", CZEGOŚ SIĘ JEDNAK GMINNI RADNI NAUCZYLI . LEKCJA DANA PRZEZ PISOWCÓW NA SESJI POWIATU NIE POSZŁA NA MARNE. CZY NADAL KOLEJNE SESJE BĘDĄ SIĘ ZACZYNAŁY MINUTĄ CISZY ??? CO DO PROTESTU PRZECIW MOWIE NIENAWIŚCI NA PL . WOLNOŚCI , TO RACZEJ NIC NIE DAŁO, BO LEDWO CO MINĘŁO KILKA DNI OD WYDARZENIA W GDAŃSKU , A JUŻ MAMY KOLEJNE INCYDENTY , NP. OSTATNIO W STOLICY , NAPAŚĆ NA WSPANIAŁĄ DZIENNIKARKĘ, P. OGÓREK . CZYJA TO ROBOTA, ODPOWIEDZCIE SOBIE SAMI. 08:53, 04.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

takitaki

2 2

KOD i totalni nie odpuszczą, to oni zasiali nienawiść w Polsce i to co się dzieje i będzie działo dalej to ich robota, walka z PiSem za wszelką cenę aby odzyskać KORYTO w Unii i w rządzie. 12:57, 04.02.2019


jolajola

0 0

przecież to była prowokacja dziennikarza TVP - żenada 14:35, 05.02.2019


0%