Zamknij

Koszule reklamowe. Czy to dobry pomysł marketingowy?

09:01, 18.03.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:05, 18.03.2020

Koszulki z krótkim rękawem z firmowym logo noszone przez pracowników są częstym widokiem. Jednak nie wszyscy pracodawcy zdają sobie sprawę, że istnieje również możliwość umieszczenia logo na bardziej eleganckich częściach garderoby, takich jak formalne koszule. Taka opcja daje możliwość czerpania korzyści z noszenia firmowych ubrań przez pracowników także w branżach wymagających bardziej oficjalnego ubioru. Takimi miejscami mogą być na przykład eleganckie sklepy, hotele, banki, sklepy z elektroniką i salony telefonii komórkowej. Jakie są zalety wyposażenia pracowników w koszule reklamowe?

Profesjonalny wygląd wzbudza zaufanie

Identyczne koszule z firmowym logo nadają pracownikom profesjonalnego wyglądu. Ma to szczególne znaczenie na stanowiskach, w których konieczny jest kontakt z klientami. Powoduje to zwiększenie zaufania konsumentów do obsługi. Chętniej słuchają oni porad od osób wyglądających na kompetentne i wykwalifikowane. Dodatkowo sprawią, że pracownicy wyraźnie odróżniają się od klientów i stają się łatwo rozpoznawalni.  Ma to szczególne znaczenie w większych w sklepach, po których można się swobodnie poruszać. Jednakowe koszule znacznie ułatwiają ich odnalezienie i poproszenie o poradę lub pomoc. Przekłada się to na zwiększanie prawdopodobieństwa sprzedaży.

Jednakowe koszule zachęcają do pracy zespołowej 

Koszule reklamowe z logo firmy, jak z oferty sklepu Reklamowe24 (https://gadzety-reklamowe.com/ ), ułatwiają identyfikację z firmą i innymi pracownikami. Dodatkowo identyczny ubiór pomaga pracownikom poczuć się jak jedna drużyna. W ten sposób wszyscy są równi i nikt w firmie nie wyróżnia się strojem. Taka sytuacja wspiera budowanie  poczucia wspólnoty, sprzyja współpracy między pracownikami na różnych stanowiskach oraz zachęca do pracy zespołowej. 

Budowanie świadomości marki 

Jest to również forma reklamy i budowania świadomości marki w społeczeństwie. Skojarzenie firmy z jej logo i charakterystycznym strojem, na przykład jednakowym kolorem koszuli, wpływa na zwiększenie jej rozpoznawalności przez konsumentów. Jest to praktyka spotykana  na przykład w sklepach z elektroniką i w salonach sieci komórkowych. W tych sklepach pracownicy często noszą jednakowe koszule w tym samym kolorze co logo firmy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby mniejsze firmy również skorzystały z tego mechanizmu.

Oszczędności dla pracowników 

Koszule reklamowe to również dodatkowe korzyści dla samych pracowników. Dostając od firmy służbowe koszule, nie muszą oni wydawać swoich pieniędzy na ubiór do pracy, co jest często spotykaną praktyką w branżach, w których wymagany jest określony dress code. Może stanowić to dodatkową zachętę do podjęcia pracy w danej firmie.

Świetny prezent 

Koszule reklamowe,zamówione np. w Reklamowe24,  to również doskonały prezent, który może być wręczony  zarówno klientom, jak i kontrahentom. Taki upominek pomaga w budowaniu dobrych relacji i może być wręczony na przykład z okazji świąt lub rocznicy powstania przedsiębiorstwa. Inną możliwością jest użycie takich koszul jako nagrody w organizowanych przez firmę konkursach. Taki prezent jest jednocześnie dyskretną reklamą.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%