Zamknij
REKLAMA

Interesuje Cię grafika komputerowa i media społecznościowe? Sprawdź tę specjalizację na kierunku Zarządzanie

23:23, 28.04.2020 | materiał partnera
Interesuje Cię grafika komputerowa i media społecznościowe? Sprawdź tę specjalizację na kierunku Zarządzanie - fot. partnera

Obecnie wiele osób nie wyobraża sobie życia bez social mediów. Ich możliwości są wykorzystywane nie tylko do komunikowania się i utrzymywania kontaktów międzyludzkich, ale również do pracy. Dobra znajomość mechanizmów ich funkcjonowania to duży potencjał, który zostanie doceniony na rynku pracy.

Studia z social mediów – dlaczego powstały?

Grafika komputerowa i media społecznościowe to nowa specjalizacja, którą otworzono na kierunku zarządzania na Wyższej Szkole Zarządzania i Ekologii w Warszawie: http://www.wseiz.pl/pl/studia/wydzial-zarzadzania/zarzadzanie/grafika-komputerowa-i-promocja-internetowa. Stało się to odpowiedzią na aktualne zapotrzebowanie rynku – social media stają się coraz ważniejszym elementem naszego codziennego funkcjonowania, jednak specjalistów, którzy potrafiliby je skutecznie wykorzystać do przeprowadzania sprawnych działań marketingowych i sprzedażowych, jest niewielu. Obecnie posiadanie firmowej strony www lub sklepu internetowego i ciekawej aplikacji do jego obsługi, to za mało. Klienci chcą szybko i wygodnie wyszukać przedsiębiorcę na Facebooku, mieć dostęp do na bieżąco aktualizowanych informacji, oglądać atrakcyjne zdjęcia produktów na Instagramie czy profesjonalne tutoriale na YouTubie. Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych narzędzi służących do promocji firmy.

Z tego względu kształcenie na tym kierunku, to bardzo przyszłościowa propozycja dla osób, które chcą w sposób profesjonalny wykorzystywać je do działań marketingowych, managerskich i dystrybucyjnych.

Czego się po nich spodziewać?

Grafika komputerowa i media społecznościowe to specjalizacja, która nauczy studentów efektywnego wykorzystywania możliwości Internetu do prowadzenia różnorodnych działalności gospodarczych. Dowiedzą się oni, jak tworzyć efektowne oraz funkcjonalne witryny www, portale oraz serwisy. Nauczą się sprawnego zarządzania marką i e-marketingu, poznają tajniki Facebooka, Instagrama, Twittera, Gogle + i wielu innych popularnych kanałów.

Po zakończeniu studiów będą wiedzieli jak wykorzystywać możliwości Internetu na potrzeby zarządzania marką czy instytucją, jak skutecznie trafiać do odbiorców i maksymalnie zwiększa zyski.  Oprócz tego zdobędą niezbędną do pracy na stanowiskach managerskich wiedzę z zakresu zarządzania, ekonomii czy finansów.

Ponadto specjalizacja ta zawiera w sobie elementy grafiki komputerowej, dzięki czemu studenci nauczą się profesjonalnej obróbki zdjęć czy tworzenia efektownego i przekonującego przekazu finansowego.

Co jeszcze warto wiedzieć?

Są to studia I- stopnia, trwające 3 lata. Odbywają się w trybie dziennym oraz zaocznym, a ich ukończenie pozwala na zdobycie tytułu licencjata. To nowy, lecz bardzo dobrze rokujący, przyszłościowy kierunek, którego absolwenci z łatwością znajdą pracę w dziale marketingu oraz PR-u wielu firm.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop