Zamknij

Na ten typ reklamy stawia coraz więcej firm!

14:00, 19.05.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:07, 19.05.2018
Skomentuj Na ten typ reklamy stawia coraz więcej firm! - fot. partnera Na ten typ reklamy stawia coraz więcej firm! - fot. partnera

Niedrogi, a zarazem skuteczny. Jeżeli chcesz, aby marketing w Twojej firmie nie generował olbrzymich kosztów, a jednocześnie spełniał swoje zadanie, sprawdź, jakie alternatywy oferują specjaliści do spraw reklamy. Coraz więcej reklamodawców twierdzi, że inwestycja we flagi reklamowe pomogła ich firmie zaistnieć na rynku.

Bez względu na to, w jakiej branży działa Twoja firma, reklama jest jej potrzebna. Kwestią wyboru pozostaje tylko rodzaj nośnika, który nie obciąży nadmiernie budżetu marketingowego, a jednocześnie trafi do docelowej grupy odbiorców. Wielu reklamodawców pozostaje nieufnych wobec krzykliwych reklam outdoorowych, szukając nowoczesnej i oryginalnej alternatywy dla swojego biznesu. Z pomocą przychodzą flagi, które traktowane są jako mobilne formy reklamy lub źródło informacji niemal we wszystkich branżach — hotelarskiej, gastronomicznej, usługowej czy rekreacyjnej.

Flagi a budżet na reklamę

Budżet przeznaczony na kampanie marketingowe zazwyczaj nie jest z przysłowiowej gumy. Określając jego wysokość przedsiębiorcy starają się dopasować działania reklamowe do środków przewidzianych na ten cel i nie wykraczać poza sztywne ramy. Nawet jeżeli w Twojej firmie jest szansa na pewne ustępstwa czy negocjacje, wielu reklamodawców nie może pozwolić sobie na wynajem billboardu w centrum miasta, który generuje miesięczny koszt w wysokości nawet 7tys. zł. Jeszcze droższe są inne reklamy outdoorowe — citylighty, backlighty czy telebimy. Jednak ograniczony budżet wcale nie musi oznaczać rezygnacji z reklamy.

Coraz więcej firm docenia znacznie tańsze i równie skuteczne nośniki, które w przeciwieństwie do wymienionych powyżej mają jeszcze jedną zaletę — są mobilne.  Flaga firmowe na winders.pl jest szansą także dla mniejszych firm i dają im możliwość zaistnienia w przestrzeni publicznej. Koszt produkcji uzależniony jest od typu nośnika, jego wielkości oraz projektu indywidualnego, jednak w większości przypadków nie przekracza kilkuset złotych.

Dlaczego flagi reklamowe?

Choć są zaliczane do grona reklam typu outdoor, to jednak windery przeznaczone są również do użytku wewnętrznego. Dlatego flagi reklamowe o wszechstronnym zastosowaniu warto wybrać nie tylko ze względu na wspomniany niski koszt inwestycji, ale także:

  • doskonałą widoczność,
  • oryginalność, która sprawia, że wyróżniają się pośród innych nośników,
  • mobilność oraz lekką konstrukcję — cechy, które umożliwiają bezproblemowy transport nośników i szybkie składanie oraz rozkładanie,
  • dobrą jakość zadruku oraz wykonania, która gwarantuje trwałość i odporność na ekspozycję słoneczną oraz pozostałe czynniki atmosferyczne.
(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%