Zamknij
REKLAMA

Rejestracja jako reklama? Marketingowy potencjał ramek do tablic

20:08, 05.10.2019 | artykuł sponsorowany
Rejestracja jako reklama? Marketingowy potencjał ramek do tablic - fot. partnera

Z jakiego salonu pochodzi pojazd lub kto jest właścicielem floty? Takie informacje coraz częściej można wyczytać z tablicy rejestracyjnej, a dokładniej – z ramki służącej do mocowania rejestracji. Przedsiębiorcy działający w branży motoryzacyjnej szybko zauważyli, że ramki znakomicie sprawdzają się jako nośnik reklamy. Nie oferują one wprawdzie zbyt wiele przestrzeni, ale i tak umieszczony na nich przekaz codziennie trafia do dziesiątek kierowców i osób mijających pojazd na parkingu. Warto wykorzystać ten potencjał!

Kto powinien stosować ramki w celach promocyjnych?

Ramki z informacjami reklamowymi może stosować każda firma, ale szczególnie dobrze sprawdzają się one w przypadku przedsiębiorstw, które są w stanie zastosować tę formę promocji na większą skalę. Z informacji umieszczonych na stronie Utal – jednego z największych producentów tablic – wynika, że po ramki z przekazem marketingowym sięgają chętnie firmy związane z branżą motoryzacyjną, np. producenci oraz dealerzy pojazdów. Dzięki odpowiednio przygotowanej ramce, każdy sprzedany pojazd może stać się nośnikiem reklamy. To samo dotyczy serwisów, komisów czy warsztatów samochodowych. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby montaż tablicy dla klienta wykonać z użyciem ramki zawierającej nazwę firmy i dane kontaktowe usługodawcy.

Kto jeszcze jest w stanie efektywnie wykorzystywać ramki z celach marketingowych? Z pewnością przedsiębiorstwa dysponujące własnymi flotami pojazdów. Trafnym przykładem są tu nie tylko większe firmy transportowe czy przeprowadzkowe, ale również te posiadające liczne zespoły mobilnych przedstawicieli. Z podobnych powodów ramka reklamowa może stanowić świetną reklamę dla wypożyczalni aut.

Jakie ramki są dostępne w sprzedaży?

Obok zwykłych modeli z prostym nadrukiem na rynku znaleźć można interesujące propozycje premium, które skuteczniej przyciągają wzrok kierowców, a do tego świetnie prezentują się na pojeździe.

W przypadku firmy Utal, jednym z podstawowych produktów tego typu są ramki z kolorowym nadrukiem wykonanym w technologii sitodruku. Natomiast ciekawszą alternatywę stanowią modele z nadrukiem cyfrowym. Umożliwiają one m.in. drukowanie detali oraz przejść tonalnych w pełnej gamie CMYK. Innymi słowy, technologią druku cyfrowego można umieścić na ramce praktycznie dowolny obrazek, bez zniekształcania linii czy kolorów. Grafikę taką można dodatkowo wzbogacić o iluzję trójwymiarowości, stosując powierzchnię doming. W tym wypadku nadruk jest pokrywany warstwą przezroczystej żywicy poliuretanowej, która tworzy efekt soczewki – obraz nabiera głębi, a kolory są bardziej wyraziste.

Możliwe jest także zastosowanie oznakowania reklamowego w prawdziwych trzech wymiarach. Doskonałym przykładem są znajdujące się w ofercie Utal ramki z nadrukiem 3D. Nazwa firmy, logo czy adres strony internetowej dodane w tej formie prezentują się niezwykle elegancko. Trójwymiarowy nadruk doskonale sprawdza się zwłaszcza wtedy, gdy celem jest podkreślenie prestiżu lub ekskluzywnego charakteru marki.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
© e-krajna.pl | Prawa zastrzeżone