Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji,
- obsługa interesantów w zakresie ubezpieczenia społecznego,
- prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu,
- prowadzenie korespondencji związanej z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń,
- prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego,
- podejmowanie działań mających na celu dochodzenie należności,
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zakresu ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego,
- przygotowywanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczenia społecznego,
- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników.
Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.
W tym wykonywanie pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa
sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Budynek, w którym będzie wykonywana praca nie jest przystosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy w budynku.
Budynek dwukondygnacyjny. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w KRUS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
StPr/25/2185
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN