- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
- prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej i wychodzącej,
- prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawozdawczością miesięczną, kwartalną, półroczną i roczną,
- redagowanie pism i przygotowywanie korespondencji okolicznościowej (listy, gratulacje, dyplomy),
- nadzór nad przestrzeganiem zapisów instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i obiegu dokumentów w komendzie powiatowej,
- realizacja zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
- przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo-gaśniczej,
- prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów,
- realizowanie zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji, prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i petycji dla komendy powiatowej,
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
- współorganizowanie uroczystości, okolicznościowych apeli i zawodów sportowo pożarniczych,
- zastępowanie, w ograniczonym zakresie, osób na stanowisku pracy ds. kadrowych i ds. finansów.
StPr/22/0443
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2022
wynagrodzenie od od 3 900 PLN