Plebiscyty branżowe są wciąż jeszcze w Polsce tematem tabu. Niby wiemy czym są i jak to ma działać, ale nie jesteśmy przekonani czy ta forma cokolwiek pozytywnego przyniesie naszej firmie. W budowaniu pozycji konkursów dla przedsiębiorców w Polsce nie pomagają organizatorzy przedsięwzięć, którym daleko do rzetelności. Dziś wiec przyjrzymy się plebiscytowi Orły Jubilerstwa, którego regulamin jest przejrzysty – możemy więc skupić się na zaletach udziału oraz prostej kalkulacji zysków i strat.
Orły Jubilerstwa – czy to wiarygodne
By rozwiać wszelkie ewentualne wątpliwości, których czytelnik może nabrać po przeczytaniu wstępu, pragniemy przedstawić dane, zawarte w regulaminie plebiscytu Orły Jubilerstwa (https://www.orlyjubilerstwa.pl/). Zawarte w nim informacje to podstawa dla określenia, że zestawienie przeprowadzane jest w uczciwy sposób, a są to:
Plebiscyt Orły – podstawowe zasady
Plebiscyt dla wszystkich uczestników jest absolutnie darmowy. Zgłoszeń dokonuje się poprzez stronę organizatora, właściwą dla branży, w której działa przedsiębiorstwo (kategorii jest aż 58, m.in. jubilerstwo, medycyna, szklarstwo). Zwycięzcą w branży zostaje ta firma, która uzyska nie mniej niż 8 z 10 punktów. Nota końcowa obliczana jest na podstawie ważonej średniej ocen przedsiębiorstwa, z serwisów Google Maps, Panorama Firm, Groupon, Cylex, Pkt itp. Wszystkie dane, które pozyskuje organizator są ogólnodostępne, więc każdy może sprawdzić czy konkurs jest przeprowadzany rzetelnie. Każdy uczestnik, któremu nie udało się zostać laureatem ma prawo zgłosić zapytanie o powód zaistniałej sytuacji.
Plebiscyt branżowy Orły - zalety
Możesz prowadzić firmę handlową w Białymstoku czy salon jubilera w Poznaniu. Tak jak zasady w całej rodzinie plebiscytów Orły są te same, tak korzyści dla przedsiębiorstw płyną podobne: