Zamknij

Papierowe kubki z nadrukiem i inne ciekawe gadżety reklamowe

16:28, 05.01.2022 | .
Fot.: pixabay.com

Rynek gadżetów reklamowych nie jest jednolity - co rusz powstają nowe, bardzo ciekawe sposoby na promowanie firm. Można powiedzieć, że rynek ten stara się nadążać za obowiązującymi trendami, tak aby móc w jak największym stopniu zadowolić potencjalnych odbiorców artykułów reklamowych. Na które z nich warto zwrócić uwagę?

Kubki papierowe

Gadżetem, który w ostatnim czasie skupił na sobie uwagę wielu przedsiębiorców, jest papierowy kubek z logo firmy bądź z jej nazwą. Na ulicach możemy zobaczyć coraz więcej osób z papierowymi kubkami z nadrukiem w dłoni. Dlaczego więc miałyby one przy okazji nie reklamować firmy? Coraz częściej klienci kawiarni wybierają napoje na wynos - dobrym rozwiązaniem będzie podpisanie umowy z jakimś podmiotem, któremu firma za darmo będzie dostarczać kubki dla klientów. Tego typu współpraca przynosi obopólne korzyści. Alternatywnym rozwiązaniem jest oddanie do użytku tego typu kubków pracownikom bądź serwowanie w nich napoi na firmowym pikniku.

Leżaki z logo firmy

Jeszcze jakiś czas temu wydawało się, że leżaki nie sprawdzą się jako artykuł promocyjny. Wszystko dlatego, że polskie lata nie są zbyt gorące, a do tego bywają deszczowe. Tymczasem dziś przed wieloma restauracjami czy kawiarniami możemy zobaczyć wystawione leżaki, na których klienci mogą swobodnie usiąść i odpocząć. Warto więc wykorzystać takie rozwiązanie do promowania swojego przedsiębiorstwa. Wystarczy tylko podpisać umowę z wybranym lokalem gastronomicznym, który posiada swój ogródek. My dostarczamy mu leżaki dla gości, lokal zaś promuje naszą firmę. Warto mieć na uwadze, że leżaki nie są aż tak drogim gadżetem, natomiast mogą przynieść nam wiele korzyści. Mogą one stanąć:

  • na ogródkach restauracyjnych,
  • na ogródkach barowych i kawiarnianych,
  • przed firmą, jeśli dysponuje ona wolnym pasem zieleni,
  • w lokalach gastronomicznych położonych w miejscowościach turystycznych.

Krówki i innego rodzaju słodycze

Słodycze lubi niemal każdy z nas, choć oczywiście staramy się nie sięgać po niezbyt często. Dużą popularnością cieszą się przede wszystkim krówki bądź innego rodzaju niewielkich rozmiarów cukierki, które z powodzeniem można zmieścić w torebce czy nawet w kieszeni spodni. Słodycze mogą okazać się bardzo dobrym sposobem na promocję firmy. Wystarczy tylko opakować je w papierek, który będzie miał nadrukowane logo firmy, a także jej nazwę. Słodycze można przekazywać klientom, kontrahentom czy pracownikom. W punktach usługowych kilka cukierków powinno zawsze być wyłożone na talerzyku na recepcji, aby klienci mogli się nimi poczęstować. Pamiętajmy, aby postawić na wyroby dobrej jakości, wykonane z wysoko gatunkowych składników. Dzięki temu mamy pewność, że cukierki reklamowe zrobią niemałe wrażenie na osobach obdarowanych. Co prawda słodycze same w sobie nie mogą być jedynym sposobem na promocję firmy, bowiem opakowanie finalnie wyląduje w koszu na śmieci, jednak z drugiej strony mogą pełnić one rolę miłego dodatku, dzięki któremu nasza firma będzie miło kojarzona przez odbiorców. 

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%