Zamknij

Jak znaleźć idealną agencję SEO dla swojej firmy

11:52, 10.04.2017 materiał partnera
Skomentuj pozycjonowanie - fot. nadesłane pozycjonowanie - fot. nadesłane

SEO stanowi skrót od „Search Engine Optimization”, a więc od optymalizacji pod wyszukiwarki internetowe. Mówiąc najprościej SEO to każde działanie, które ma na celu lepsze skonfigurowanie pozycji naszej witryny w wyświetlanych wynikach wyszukiwania. Głównym zadaniem pozycjonowania jest umieszczenie strony internetowej na pierwszym miejscu wyników lub też w ich pierwszej dziesiątce, są to bowiem linki najczęściej wybierane przez internautów.

 

Coraz więcej podmiotów decyduje się na sprzedaż swoich produktów w internecie, każdego dnia konkurencja rośnie niemal we wszystkich branżach, jakie możemy sobie tylko wyobrazić. Pozycjonowanie to sposób na podpowiadanie wyszukiwarkom, które strony są wartościowe i zasługują na uwagę konsumentów w pierwszej kolejności. Bez SEO, Google mógłby równie dobrze umieszczać w topowych wynikach sklepy, w których w rzeczywistości nikt nie kupuje.

 

Profesjonalne agencje SEO dzielą pozycjonowanie na wiele mniejszych obszarów, wśród których znajdują się chociażby optymalizacja pod słowa i frazy kluczowe, budowanie wartościowych linków oraz skuteczny content marketing. Jak jednak nie mając doświadczenia trafić w ręce prawdziwych specjalistów w dziedzinie SEO? Na to pytanie odpowiadamy poniżej.

 

Skuteczne szukanie agencji SEO

 

Znalezienie godnej zaufania firmy pozycjonującej strony WWW może stanowić nie lada wyzwanie, zwłaszcza w sytuacji, kiedy ma to być twój pierwszy tego typu partner w interesach. Przeszukiwanie internetu hasłami w rodzaju „Pozycjonowanie” lub „Agencja SEO” to dobry początek, ale spośród wyników trudno będzie wybrać firmy lokalne, a już tym bardziej sprawdzić które z nich cieszą się dobrą, a które niezbyt dobrą, opinią.

 

Najlepszym sposobem na znalezienie uznanej w branży agencji jest czytanie opinii klientów i weryfikacja referencji poprzez sprawdzenie jakie strony i frazy firma wypozycjonowała w Google –  zauważa specjalista SEO z firmy https://afterweb.pl/. W większości przypadków znajdziemy je na stronach konkretnych firm zajmujących się SEO, warto jednak przeszukać też internetowe fora i serwisy, na których klienci często wypowiadają się o swojej współpracy z tą lub inną agencją. Dzięki temu zdobędziemy kilka cennych informacji na temat poprzednich projektów firmy oraz jej podejścia do zleceniodawców.

 

Oczywiście istnieje jeszcze inna, bardziej bezpośrednia metoda sprawdzenia, która agencja jest godna zaufania. Skorzystajmy z telefonu i przeprowadźmy z przedstawicielami firmy rozmowę, o tym jak radzą sobie w poszczególnych sytuacjach. Na ogół kontakt telefoniczny pozwala najlepiej wyczuć, czy mamy do czynienia z dobrym partnerem w interesach, czy też powinniśmy próbować innych adresów.

(materiał partnera)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%