Zamknij

Asystent kas samoobsługowych

Nr oferty: StPr/25/0033Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki ., 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 27.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Uprawnienia:
    • komunikatywność
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: [Inne] : Nasze wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia, zapał i chęci do pracy, ukierunkowanie na klienta, Oferujemy: umowa o pracę, niezbędne szkolenia, atrakcyjne benefity, przyjazną atmosferę w pracy
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: IPRACUJZDALNIE.PL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Lubelska 13/161, 35-241 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
      Osoba do kontaktu:
      Numer telefonu: 602463099
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Brak danych.
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
      k
      StPr/25/0052
      data rozpoczęcia pracy od 24.02.2025
      wynagrodzenie od od 4 700 PLN

      - prowadzenie dziennika korespondencji - obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej - zaopatrzenie w materiały biurowe - przygotowywanie posiedzań Rady Nadzorczej - udzielanie informacji w sprawach opłat i rozliczeń eksploatacyjnych - obsługa programów czynszowych - obsługa interesantów - obsługa Zarządu Spółdzielni (prowadzenie protokołów posiedzeń, rejestrów, uchwał i pozostałe korespondencje skierowane do Zarządu) - prowadzenie strony internetowej SM - wykonywanie innych poleceń wydanych przez Zarząd Spółdzielni
      StPr/25/0042
      data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
      StPr/25/0033
      data rozpoczęcia pracy od 27.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Prace administracyjno-biurowe oraz praca z dziećmi z niepełnosprawnościami
      StPr/25/0031
      data rozpoczęcia pracy od 10.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Zapewnienie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży szkolnej na przejściu dla pieszych przy ul. T. Kościuszki 11 w Sępólnie Krajeńskim
      StPr/25/0024
      data rozpoczęcia pracy od 03.02.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Pomocnik spawacza - przyciąganie rur do spawania, oczyszczanie po spawaniu, inne prace ślusarskie (stal kwasoodporna).
      StPr/25/0027
      data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
      wynagrodzenie od od 7 000 PLN

      Prowadzenie sesji indywidualnych z dziećmi i młodzieżą.
      StPr/25/0021
      data rozpoczęcia pracy od 07.01.2025
      wynagrodzenie od od 7 600 PLN

      Udzielanie porad psychologicznych dla dzieci i młodzieży.
      StPr/25/0022
      data rozpoczęcia pracy od 07.01.2025
      wynagrodzenie od od 7 300 PLN

      - rozliczanie czasu pracy kierowców - rozliczanie kart drogowych -przygotowanie pism urzędowych -pomoc przy wypełnianiu dokumentacji budowlanej - prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów oraz zużycia paliwa - sporządzanie zlecen na usługi transportowe - sporadyczna opieka nad dziećmi w autobusie szkolnym - prowadzenie ewidencji odzieży roboczej oraz środków bhp
      StPr/24/0814
      data rozpoczęcia pracy od 13.01.2025
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      Nadzór nad realizacją celów sprzedażowych oraz standardów jakości obsługi klienta. Wsparcie w zarządzaniu zapasami i zamówieniami towarów. Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych i organizacyjnych. Prowadzenie szkoleń oraz motywowanie pracowników. Dbanie o wizerunek sklepu oraz przestrzeganie procedur i standardów firmy. Delegowanie zadań, ocena Pracowników, motywowanie i wspieranie ich w rozwoju. Rekrutacja nowych Pracowników. Zapewnienie funkcjonowania obiektu zgodnie z wewnętrznymi standardami
      StPr/24/0781
      data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
      wynagrodzenie od od 9 800 PLN