1. Pomoc w obsłudze Biura Rady Miejskiej, w tym:
- pisanie protokołów z sesji oraz posiedzeń komisji;
- zapraszanie radnych na sesję oraz posiedzenia komisji;
2. Obsługa urządzeń biurowych, w szczególności kserokopiarki i skanera
3. Przygotowywanie projektów pism wychodzących;
4. Pomoc w prowadzeniu kroniki urzędu miejskiego;
5. Przygotowanie dokumentów do archiwum zakładowego zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
6. Przygotowanie do wysyłki dokumentów wychodzących w zakresie Referatu Organizacyjnego;
7. Obsługa petentów Referatu Organizacyjnego;
8. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji archiwalnej celem przekazania do archiwum Państwowego;
9. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niearchiwalnej do brakowania;
10. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aktowej do przekazania do archiwum zakładowego;
11. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niearchiwalnej do ekspertyzy archiwalnej;
12. Wykonywanie innych poleceń Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i opiekuna stażu
StPr/25/0552
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN