Zamknij

pomoc administracyjna

Nr oferty: StPr/25/0552Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
: 1. Pomoc w obsłudze Biura Rady Miejskiej, w tym: - pisanie protokołów z sesji oraz posiedzeń komisji; - zapraszanie radnych na sesję oraz posiedzenia komisji; 2. Obsługa urządzeń biurowych, w szczególności kserokopiarki i skanera 3. Przygotowywanie projektów pism wychodzących; 4. Pomoc w prowadzeniu kroniki urzędu miejskiego; 5. Przygotowanie dokumentów do archiwum zakładowego zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. 6. Przygotowanie do wysyłki dokumentów wychodzących w zakresie Referatu Organizacyjnego; 7. Obsługa petentów Referatu Organizacyjnego; 8. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji archiwalnej celem przekazania do archiwum Państwowego; 9. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niearchiwalnej do brakowania; 10. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aktowej do przekazania do archiwum zakładowego; 11. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niearchiwalnej do ekspertyzy archiwalnej; 12. Wykonywanie innych poleceń Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i opiekuna stażu
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
: 2 755,10 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomo
Osoba do kontaktu: Sławomir Kotecki
Numer telefonu: 523881352
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
prace załadunkowo-rozładunkowe nieczystości stałych
StPr/25/0561
data rozpoczęcia pracy od 08.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. Pomoc w obsłudze Biura Rady Miejskiej, w tym: - pisanie protokołów z sesji oraz posiedzeń komisji; - zapraszanie radnych na sesję oraz posiedzenia komisji; 2. Obsługa urządzeń biurowych, w szczególności kserokopiarki i skanera 3. Przygotowywanie projektów pism wychodzących; 4. Pomoc w prowadzeniu kroniki urzędu miejskiego; 5. Przygotowanie dokumentów do archiwum zakładowego zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. 6. Przygotowanie do wysyłki dokumentów wychodzących w zakresie Referatu Organizacyjnego; 7. Obsługa petentów Referatu Organizacyjnego; 8. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji archiwalnej celem przekazania do archiwum Państwowego; 9. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niearchiwalnej do brakowania; 10. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji aktowej do przekazania do archiwum zakładowego; 11. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji niearchiwalnej do ekspertyzy archiwalnej; 12. Wykonywanie innych poleceń Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i opiekuna stażu
StPr/25/0552
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Prace ogólnobudowlane związane ze wznoszeniem konstrukcji obiektów budowlanych.
StPr/25/0488
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Praca w zakładzie kamieniarskim, obsługa maszyn do obróbki kamienia.
StPr/25/0475
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN