Zamknij
REKLAMA

Jak wykorzystać prawidłowo potencjał koktajli proteinowych?

11:35, 12.09.2019 | artykuł sponsorowany
Skomentuj
Jak wykorzystać prawidłowo potencjał koktajli proteinowych? - fot. partnera

Picie koktajli proteinowych w trakcie treningu przyniesie różne rezultaty. Niektórzy ludzie mogą odczuwać, że zyskują więcej energii, dzięki czemu mogą ćwiczyć mocniej, podczas gdy inni czują, że jest im wyjątkowo ciężko. Nauka pokazuje, że ciało ludzkie jest w stanie lepiej spalać kalorie i wykorzystywać białko, gdy jedzenie, spalacze tłuszczu lub suplementy jakie oferuje dobry sklep z suplementami są spożywane bezpośrednio po treningu.

Podczas ćwiczeń można pić koktajle proteinowe, ale pamiętaj, że Twoje ciało potrzebuje również wody. Możesz nieświadomie spowodować odwodnienie, jeśli zbytnio uzależnisz się od shakerów białkowych. Kiedy ciało nie jest odpowiednio nawodnione, nie może odpowiednio przechowywać składników odżywczych.

Kiedy najlepiej pić koktajle proteinowe?

Jeśli wypijesz koktajl proteinowy w ciągu 45 minut po zakończeniu treningu, uzyskasz najlepsze możliwe wyniki. Wynika to z faktu, że metabolizm osiąga najwyższy poziom po intensywnym treningu. Możesz pić kilka koktajli białkowych każdego dnia, jeśli chcesz zbudować więcej tkanki mięśniowej, ale musisz także spożywać:

  • węglowodany
  • wystarczającą ilość kalorii

Wyżej opisane podejście pozwoli utrzymać optymalny poziom energii. Koktajle proteinowe można również spożywać po pierwszym przebudzeniu, ale najlepsze efekty przyniesie białko po treningu.

Dopóki będziesz pilnować w swoim planie treningowym jakiegoś rodzaju rutyny, Twoje ciało będzie w stanie lepiej trawić i wykorzystywać twoje suplementy białkowe. Staraj się unikać picia koktajli białkowych przed pójściem spać, bowiem ciało nie jest skore do trawienia w trybie spoczynku, co może spowodować, że spożywane białko zostanie przetworzone w tłuszcz zamiast w mięsień, a tego przecież nikt nie chce.

Jakie są najlepsze składniki do połączenia z koktajlami proteinowymi?

Proszki białkowe należy dodać do niektórych rodzajów płynów lub innych stałych pokarmów w celu ich strawienia. Tak długo, jak używasz zdrowych składników, nie ma ograniczeń co do rodzajów napojów w proszku z białkami i żywności, którą możesz spożyć.

Ponieważ białko w proszku ma wysokie stężenie białka w każdej dawce, naprawdę nie musisz dodawać dużej jego ilości do koktajli lub posiłków, aby uzyskać korzyści. Używając proszków proteinowych do shake'u proteinowego, będziesz chciał używać płynów o niskiej zawartości kalorii i cukru. Właśnie dlatego napoje gazowane i soki nie są zwykle używane i żaden renomowany sklep z suplementami ich nie rozprowadza.

Zwykła woda, mleko sojowe i niskotłuszczowe mleko krowie należą do najlepszych opcji w ramach stosowania ich w połączeniu z wkładem proteinowym. Pamiętaj też, że istnieją dwa rodzaje koktajli proteinowych, które można spożywać. Możesz kupić luźny proszek proteinowy i użyć go do przygotowania własnych koktajli proteinowych albo możesz kupić koktajle proteinowe, które już są zmieszane i gotowe.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© e-krajna.pl | Prawa zastrzeżone