Zamknij

Sępólno: Ratusz wznowił obsługę indywidualną mieszkańców

08:35, 08.06.2020 E.S Aktualizacja: 10:16, 08.06.2020
Skomentuj Sępólno: Ratusz wznowił obsługę indywidualną mieszkańców - fot. e-krajna.pl Sępólno: Ratusz wznowił obsługę indywidualną mieszkańców - fot. e-krajna.pl

Złagodzenie obostrzeń sanitarnych i ponowne otwarcie obiektu dla mieszkańców – takie zmiany wprowadzono w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim. Są jednak pewne ograniczenia.

Przy wejściu każda osoba musi przejść dezynfekcję rąk. Obowiązują także limity obecności osób wewnątrz budynku. Petenci muszą mieć zasłonięte usta i nos. Pozwala to jednak na prowadzenie bezpośredniej obsługi interesantów.

Można już płacić rachunki w urzędzie, osobiście składać wnioski i załatwiać sprawy bezpośrednio z urzędnikiem – mówi Waldemar Stupałkowski, Burmistrz Sępólna Krajeńskiego.

Osoby, które nie muszą wchodzić do Ratusza, mogą nadal korzystać ze skrzynki podawczej ustawionej przed wejściem do budynku. Obsługa mieszkańców w trybie on-line nadal będzie aktywna.

źródło: Gmina Sępólno Krajeńskie

(E.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%